Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zit je uren op de grond, omdat je winterkoninkje weet te zitten die zich af en toe laat zien, dan opeens is hij daar, en dan ziet een toevallige voorbijganger je ook en komt naar je toe en vraagt en heb je al mooie foto's gemaakt vandaag, weg moment en winterkoninkje
Dan komt hij weer en gaat net niet zitten waar je wilt, niet scherp en tegen het licht in, anders was het een topfoto geweest, ik denk dan maar morgen weer een dag.
Nou ik vind hem mooi! wat maak je toch prachtige fotos zeg
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Marjoleine schreef:Ik vind hem toch niet verkeerd, hoor!
Wel een rommelig staartje heeft ie. Ik zou hem er op wijzen, zo vindt ie nooit een wijfje
Hihihi ik zal het hem zeggen mocht ik hem weer zien
Bedankt voor de reacties, ik doe mijn best om mooie foto's te maken en het is altijd leuk om te horen dat meerdere mensen ze leuk vinden, ook al was dit niet een van mijn beste.
Hij is leuk!
Maar ik herken het wel. Vorige week nog toen ik de kikkers wilde fotograferen. Staan er ineens 5 man achter me, heerlijk in de zon en de kikkers dus in het donker. En even later komt er een mountainbiker langs geraced met een hoop kabaal. kikkertjes helemaal weg. Het voordeel daarvan was dat de toeschouwers ook verder wandelde en ik genietend van het zonnetje wachtte tot de kikkers weer terug kwamen. Gisteren ben ik ook nog weer even wezen kijken, maar moet weer een jaar wachten, de paartijd is alweer voorbij voor de heikikker.
o wat zijn ze toch schattig
mooie foto!
ik heb er ook geregeld eentje in de tuin, die beklimt de schutting en de klimop van plank tot plank, op zoek naar iets eetbaars. tegen de tijd dat ik m'n camera heb gevonden en aan heb gezet is hij allang weer weg
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
niets van, agressieve arrogante krengen zijn het die de hele tijd 'trrrrrrrrrrrrrrr-tend' en 'tektektekkend' achter de kat aanzitten. dan denk je rustig te zitten in je eigen bos .
jij moet je kat eens laten nakijken: laat zich wegjagen door een vogeltje van 5 gram
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."