Ah gadver ook nog misschien een pees doormidden.Demi schreef:Gemeente is wel aansprakelijk, werd ook meteen bij de DA gemeld en weet ik van mijn eigen werk. Ook zijn er ongelofelijk veel meldingen bij de politie/gemeente binnen gekomen de laatste paar jaar dat het een hangplek geworden is met enorm veel overlast. Gemeente kan wel in andere plekken in Amersfoort regelen dat er niet meer dan 2 personen mogen samenscholen, maar niet op een kinderspeelplaats....bouvierpoedel schreef:Je kunt natuurlijk niet de gemeente overal de schuld van geven hoe lullig het ook is voor je hond.HaddockandFriends schreef:Jeeemig!! dat is een flinke jaap. Ik zou deze foto's doorsturen naar de gemeente en politie. En blijven klagen.
Hier ook veel glas rond de vijver, ik let altijd extreem op, maar in het donker kun je niet alles zien.
Die kunnen moeilijk op idere straat een mannetje zetten die alles achter iedereens kont opruimt.
Aso's die van alles van zich afflikkeren die blijven dat doen met deze gevolgen en dat stopt ze ook niet.
Er wonen hier erg veel kinderen ben net een aantal keren al aangesproken over ouders die hun kinderen er al heel lang niet meer durven laten spelen. Er ligt coke, wiet. stront (mensen) pies en er worden flessen kapot gegooid tegen de schuren.
En dan heb ik het verder nog niet over het lawaai....
Maar goed, eerst Amy, hoop dat het te hechten is en dat er geen pees oid doormidden is, want zo zag het er wel uit(
Maar misschien is het dan tijd dat de buurt ook eens samen komt en die hangplek schoonveegt letterlijk en figuurlijk.Nu een goede aanleiding dat wat jouw hond kan overkomen ook een kind of volwassene kan overkomen.

[/url]