ja...maar dat weet ik toch niet,dat je daar iedere keer kritiek op krijg!.,,.maar goed..ik zal het anders gaan door en gewoon niet meer op jouw berichten antwoorden..1 kritiek minderfes/lou schreef:Elke keer als ik foto's plaats hoor ik hetzelfde, jammer van die manen. Mijn keuze, zou jij eeuwig dezelfde kritiek niet zat worden?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn paard Odin
Moderator: moderatorteam
- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Mijn paard Odin

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Is dat dat hoofdstel? Wat is het precies voor een qua werking enzo?Branka schreef:Zie daar de micklem competition? Bevalt die?
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Het houdt de zenuwbanen die op het hoofd lopen vrij, zou comfortabeler zijn voor het paard.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Begreep ook dat het bit rustiger ligt door de vorm van de neusriem? Of is dat alleen als je die bitklipjes gebruikt?
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Het bit ligt rustig, bitklipjes heb ik nooit gebruikt, heb ik er wel bij, maar dan heb je er bijna geen werking meer van als ik de filmpjes zie.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Ah oke! Bedankt voor de uitleg!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Mooi paard , leuke vriendelijke uitstraling. dat lastige rijden is natuurlijk jammer , maar hij is ook pas 7 komt vast ook nog goed.
Over de manen ben ik het eens maar je zal er je reden voor hebben. ik zelf hou van ruige manen.
het hoodstel vind ik geweldig.
en je paard ziet er heel goed verzorgt uit. je kan zien dat hij het goed heeft. en dat vind ik het belangrijkste.
Over de manen ben ik het eens maar je zal er je reden voor hebben. ik zelf hou van ruige manen.
het hoodstel vind ik geweldig.
en je paard ziet er heel goed verzorgt uit. je kan zien dat hij het goed heeft. en dat vind ik het belangrijkste.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
dat vind ik juist prachtig: zo'n mooie stoere kale nekBarbara1972 schreef:wat een lekker ding
vind alleen zijn manen niet mooi...zonde
ik vind het helemaal een prachtig gebouwd paard
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
Gaaf paard! De manen waren mij eerst nog niet eens opgevallen dat heeft hij niet nodig om mooier te zijn hij is gewoon top.

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Mijn eigen paard heeft lange manen, hou ik van. Maar ik vind bij dit paard deze korte coupe juist goed staan.tekkel schreef:dat vind ik juist prachtig: zo'n mooie stoere kale nekBarbara1972 schreef:wat een lekker ding
vind alleen zijn manen niet mooi...zonde![]()
ik vind het helemaal een prachtig gebouwd paard
-
chrico
- Zeer actief
Ik vind dit ook wel bij hem passen, het was mij niet opgevallen in elk geval van jee wat zonde. Nee, eigenlijk een goede keus want zijn nek komt wel mooi uit zo
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Thanks allemaal.
Moet heel eerlijk zeggen, ik toiletteer mn paardemn al jaren zo, en elke keer als je foto's plaatst krijg je daar commentaar op. Dat gaat je wel eens de keel uithangen, vandaar mijn commentaar, sorry.
Mijn paarden hebben allebei absoluut de bouw voor deze coupe. Mijn welshje had wel een volle dikke manenbos, dat paste weer goed bij hem......
Moet heel eerlijk zeggen, ik toiletteer mn paardemn al jaren zo, en elke keer als je foto's plaatst krijg je daar commentaar op. Dat gaat je wel eens de keel uithangen, vandaar mijn commentaar, sorry.
Mijn paarden hebben allebei absoluut de bouw voor deze coupe. Mijn welshje had wel een volle dikke manenbos, dat paste weer goed bij hem......
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Niet zo zielig doen, jouw reacties op andermans leuke foto's zijn véle malen erger.
Prachtig paard verder
Prachtig paard verder
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
fes/lou schreef:Thanks allemaal.
en jij bent dan diegene die even in een ander topic andermans huisdier smerig gaat noemen?
en hier even een potje komen janken omdat je jouw eigen dier van zijn beharing ontzegt en iemand daar dan even iets op zegt?
zet dan in je titel dat het enkel voor 'mensen die van manenloze paarden houden' bedoelt is, dan krijg je enkel maar oeh en aah reacties
triestig zeg.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb gewaarschuwd in de titel, bij die rat werd niet gewaarschuwd. Als je er dan wat van zegt wordt er lacherig over gedaan, terwijl ik er van over mn nek ga.
Daar werd ik pissig van en ja, ik vind ratten inderdaad vies...
Daar werd ik pissig van en ja, ik vind ratten inderdaad vies...
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
maar waarom mag iemand anders dan niks van jou fotos vinden en daar dan niks over zeggen ?
jou paard ziet er gezond en goed uit verder. maar ook ik vind de manen erg zonde. en zeker omdat ze zo kort zijn omdat je het gewoon niet mooi vind. maar ik vind wel dat je dat zelf moet weten. wie ben ik om iets van jou paard te vinden.
en als iemand een stel ratten heeft en daar happy mee is dan is dat ook een ding van die persoon, als je er niet tegen kan kijk dan niet. en dan denk ik ook wie ben jij om daar iets van te vinden. moet die persoon toch zelf weten.
jou paard ziet er gezond en goed uit verder. maar ook ik vind de manen erg zonde. en zeker omdat ze zo kort zijn omdat je het gewoon niet mooi vind. maar ik vind wel dat je dat zelf moet weten. wie ben ik om iets van jou paard te vinden.
en als iemand een stel ratten heeft en daar happy mee is dan is dat ook een ding van die persoon, als je er niet tegen kan kijk dan niet. en dan denk ik ook wie ben jij om daar iets van te vinden. moet die persoon toch zelf weten.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ze in de titel iets van ratten gezet had had ik absoluut niet gekeken.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
ze heeft toch al sorry gezegdtoots schreef:maar waarom mag iemand anders dan niks van jou fotos vinden en daar dan niks over zeggen ?
ik vind ratten trouwens ook smerigDat gaat je wel eens de keel uithangen, vandaar mijn commentaar, sorry.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind zijn manen zo heel gaaf. Ik ben ernstig aan het twijfelen om het mijn paard ook "aan te doen", maar die heeft er de hals niet voor denk ik.
Nouja, dan geniet ik wel even van de stoere Odin-uitstraling!
Nouja, dan geniet ik wel even van de stoere Odin-uitstraling!
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.