Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag weer eens foto's gemaakt van Jordal, hij is super de winter doorgekomen. Hij komt goed door zijn vacht heen, hij heeft de hele winter onder een 200 grams deken gestaan en staat nu sinds 2 weken weer bloot. Het is niet aan hem te zien dat hij die 200 gram op heeft gehad. Kan nu toch wel zien dat hij alweer 23 wordt dit jaar.
fes/lou schreef:Hij ziet erg goed uit, de lekkerbek!!
Fjorden zijn leuk!!
Dank je wel. Een lekkerbek is hij zeker, gewoon normaal slobber eten kan hij niet, moet altijd knoeiend en overal op smerend.
Vandaag heeft hij weer goed gewerkt aan de longeerlijn, nog even en zijn bespiering komt weer een beetje op peil.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Wat een fijne lieve uitdrukking heeft hij zeg!
Hij is een echte knuffelbeer maar wel met een behoorlijk karakter. Wat hij in zijn kop heeft zitten krijg je er niet uit.
Daarnaast heeft hij een enorm rechtvaardigheidsgevoel, geef je hem een tik die niet terecht is dan heb je een probleem. Krijgt hij een tik die terecht is accepteert hij het zonder problemen. Hoe lastig hij ook kan zijn zo lief en braaf is hij bij mensen die bang zijn. Hij past zich aan aan de persoon, bange mensen neemt hij mee en zorgt ervoor. Heb je veel zelfvertrouwen dan test hij je uit. Hij spiegelt heel goed en opgeven staat niet in zijn woordenboek.
Ik kan met hem lezen en schrijven ( mag ook wel na 21 jaar samen).
Jeetje al 21 jaar samen, dat is ook niet niks!! En zijn leeftijd is hem inderdaad niet aan te zien, hij ziet er nog hartstikke goed uit!
Rijd je nog steeds op hem ook?
YvetteJ schreef:Jeetje al 21 jaar samen, dat is ook niet niks!! En zijn leeftijd is hem inderdaad niet aan te zien, hij ziet er nog hartstikke goed uit!
Rijd je nog steeds op hem ook?
Zodra we weer het erf af mogen gaan we weer bosritjes maken. Hij mag dan het tempo bepalen, de ene keer stappen we alleen en de andere keer maken we ook een galopje net wat hij wil. In de bak ga ik zijn grenzen over, hij wilt werken en zakt ook met hoofd richting aan de teugel en als het dan lekker gaat wil ik te veel. Dan krijg ik de neiging om ook een stapje te wijken en schouder voor te gaan rijden, meer verzameling vragen ed. Ik heb met hem mijn examen commandantencursus gereden, in die tijd liep hij super. Voltes van nog geen 10 meter in galop, een galopswissel. Nu genieten we van elk ritje in het bos.