Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
trimcursussen.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
trimcursussen.
Ze komen weer.
Heb een paar trimcursussen staan om zelf je hond te leren knippen/plukken/scheren.
Poedel trimcursus.
13 maart.
28 april.
26 mei.
alle rassen/xsingen trimcursus.
14 april.
13 mei.
9 juni.
bouvier trimcursus.
1 april.
16 mei.
16 juni.
Om 10.30 met koffie en koek beginnen /tussen de middag een broodlunch /tot eind van de middag.
75,= euro incl lunch/koffie/thee.
Hond schoon gewassen en droog meenemen zonder klitten of vilt , of je moet hem willen scheren.?
Poedels goed uitgefóhnd meenemen.
Plukhonden niet wassen van te voren.
Voor interesse even een PB of Mail.
Groet Kees.
Heb een paar trimcursussen staan om zelf je hond te leren knippen/plukken/scheren.
Poedel trimcursus.
13 maart.
28 april.
26 mei.
alle rassen/xsingen trimcursus.
14 april.
13 mei.
9 juni.
bouvier trimcursus.
1 april.
16 mei.
16 juni.
Om 10.30 met koffie en koek beginnen /tussen de middag een broodlunch /tot eind van de middag.
75,= euro incl lunch/koffie/thee.
Hond schoon gewassen en droog meenemen zonder klitten of vilt , of je moet hem willen scheren.?
Poedels goed uitgefóhnd meenemen.
Plukhonden niet wassen van te voren.
Voor interesse even een PB of Mail.
Groet Kees.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Re: trimcursussen.
Heb je trimervaring nodig? Of kan je als volledige nieuweling in het trimwereldje ook meedoen?
Ik wil graag leren hoe ik Rowan moet trimmen. Maar meer dan de haartjes bij de voetjes wegknippen heb ik nog nooit gedaan.
Ik wil graag leren hoe ik Rowan moet trimmen. Maar meer dan de haartjes bij de voetjes wegknippen heb ik nog nooit gedaan.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
- Zeer actief
Rowan is je multirasmix die bij je gegevens links staat.?Sita schreef:Heb je trimervaring nodig? Of kan je als volledige nieuweling in het trimwereldje ook meedoen?
Ja hoor voetjes /keelpartij /beetje plukken hier en daar is goed te leren voor je eigen hond.
Je kunt natuurlijk niet gelijk een trimsalon openen de volgende dag.
Maar dat is e bedoeling ook niet.

-
- Zeer actief
Oh god zie nu je foto pas.Sita schreef:Heb je trimervaring nodig? Of kan je als volledige nieuweling in het trimwereldje ook meedoen?

En ik denken dat Rowan een multi cultureel ras was.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik wil wel beter leren knippen, maar dan zal Nova eerst iets meer haar moeten hebben.
-
- Zeer actief
Rowan is die Golden. Hij heeft volgens mij een hele makkelijke vacht. Rosita heeft hem op de doedag getrimd en nu pas denk ik dat het tijd is voor een nieuwe trimbeurt. En het is inderdaad niet mijn bedoeling om een trimsalon te openen. Dat laat ik liever aan mensen over die er echt zicht in hebben hoe ze moeten knippen. Maar voor mijn eigen hond, die toch niet naar shows gaat, lijkt het mij gewoon handig om het zelf te kunnen.bouvierpoedel schreef:Rowan is je multirasmix die bij je gegevens links staat.?Sita schreef:Heb je trimervaring nodig? Of kan je als volledige nieuweling in het trimwereldje ook meedoen?
Ja hoor voetjes /keelpartij /beetje plukken hier en daar is goed te leren voor je eigen hond.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
- Zeer actief
Ja hoor is goed te leren op zo'n dag.Sita schreef:Rowan is die Golden. Hij heeft volgens mij een hele makkelijke vacht. Rosita heeft hem op de doedag getrimd en nu pas denk ik dat het tijd is voor een nieuwe trimbeurt. En het is inderdaad niet mijn bedoeling om een trimsalon te openen. Dat laat ik liever aan mensen over die er echt zicht in hebben hoe ze moeten knippen. Maar voor mijn eigen hond, die toch niet naar shows gaat, lijkt het mij gewoon handig om het zelf te kunnen.bouvierpoedel schreef:Rowan is je multirasmix die bij je gegevens links staat.?Sita schreef:Heb je trimervaring nodig? Of kan je als volledige nieuweling in het trimwereldje ook meedoen?

- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
In Heteren bij Arnhem/Wageningen.Mojo2008 schreef:Waar vinden de cursussen plaats?

- Dona85
- Actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker spaniel
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
zie hierboven.Dona85 schreef:Mag ik vragen in welke omgeving je woont of waar het gehouden wordt?
heteren.