Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
aah wat een snoepie zeg!! is het een dubbelfuzz? Want hij heeft zijn snorharen wel.. maar weinig.
Leuk naakt kereltje wees er maar zuinig op.. Ik vind die nakerds altijd een ander karakter hebben lijkt het wel
EschaenStefanie schreef:aah wat een snoepie zeg!! is het een dubbelfuzz? Want hij heeft zijn snorharen wel.. maar weinig.
Leuk naakt kereltje wees er maar zuinig op.. Ik vind die nakerds altijd een ander karakter hebben lijkt het wel
Het is gewoon een Fuzz....
Naakt heeft geen haar, Fuzz een beetje... Of patchwork fuzz.. de ene keer wel haar, andere moment valt het haar uit..
Tot nu toe heeft hij alleen wat snorharen en een beetje dons op zijn koppie en armpjes..
Edit: Het is trouwens nog steeds een stuiterbal! Hahaha.. Als hij springt, springt hij ook in het niets... Olaf ziet wel waar hij terecht komt!.. net een aapje..
fes/lou schreef:Maakt niet uit, ik vind ze vies en ik hoef ze niet te zien als ik denk een hond tegen te komen. Ga dan naar een rattenforum
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
EschaenStefanie schreef:aah wat een snoepie zeg!! is het een dubbelfuzz? Want hij heeft zijn snorharen wel.. maar weinig.
Het is gewoon een Fuzz....
Naakt heeft geen haar, Fuzz een beetje... Of patchwork fuzz.. de ene keer wel haar, andere moment valt het haar uit..
Tot nu toe heeft hij alleen wat snorharen en een beetje dons op zijn koppie en armpjes..
Edit: Het is trouwens nog steeds een stuiterbal! Hahaha.. Als hij springt, springt hij ook in het niets... Olaf ziet wel waar hij terecht komt!.. net een aapje..
ik heb zowel een fuzz als een patchwork gehad... vind ze erg leuk
fes/lou schreef:Maakt niet uit, ik vind ze vies en ik hoef ze niet te zien als ik denk een hond tegen te komen. Ga dan naar een rattenforum
Wat ik doe is volkomen legaal!
Moet jij weten, ik mag ze smerig vinden. Maar als je iets in je titel zet krijg je alleen liefhebbers en leuke reacties...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Wat ik doe is volkomen legaal!
Moet jij weten, ik mag ze smerig vinden. Maar als je iets in je titel zet krijg je alleen liefhebbers en leuke reacties...
Ach, als je het niet aankan, moet je hier niet kijken..
Ik moest heel wat overwinnen om hier te kijken i.v.m. de zin.. 'foto's van enge spinnen' ..
Als ik op een topic klik waar een foto van zo'n beest te zien is, ga ik gauw weer weg.. Volgende topic zijn weer schattige kittens te zien!
Isis schreef:
Daarom zijn de foto's van Olaf ook geplaatst in 't "diversen hoekje"!
sirene schreef:Wat een geweldig beestje!
Hoe zit het met de gezondheid van die ratjes ? Die naakte cavia's worden helaas maar half zo oud als een gewone cavia.
Ik heb geen idee.. Olaf is nu nog maar 4 maanden. Er kunnen wel problemen zijn met de oogjes.. Omdat de gekrulde haren in de ogen kunnen gaan zitten.
Naaktratjes hebben geen vacht die hun beschermt tegen scherpe nageltjes van soortgenootjes..
Ik zorg dat Olaf lekker warm en zacht kan liggen..
fes/lou schreef:
Ach....
Sommige hebben een lelijk uiterlijk en andere hebben een lelijk karakter....
Mag jij vinden. Maar sommige mensen houden rekening met angsten van anderen, en zetten iets in de titel.
Andere mensen verkneukelen zich als iemand schrikt of iets vies vindt...
Over leuk karakter gesproken.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
fes/lou schreef:
Ach....
Sommige hebben een lelijk uiterlijk en andere hebben een lelijk karakter....
Mag jij vinden. Maar sommige mensen houden rekening met angsten van anderen, en zetten iets in de titel.
Andere mensen verkneukelen zich als iemand schrikt of iets vies vindt...
Over leuk karakter gesproken.
Nou, wees gerust het is maar een plaatje op je beeldscherm..
sirene schreef:Wat een geweldig beestje!
Hoe zit het met de gezondheid van die ratjes ? Die naakte cavia's worden helaas maar half zo oud als een gewone cavia.
Dat is niet waar hoor, een naakthond wordt toch ook niet maar half zo oud als een gemiddelde/normale hond?? *voor ik de vraag krijg wat is een normale hond, je hebt ook veel soorten cavia's *
De cavia's van nu worden sowieso niet meer zo oud als vroeger. Toen werden ze zo een jaar of 8 of ouder. Tegenwoordig mag je blij zijn als ze de 5 halen.