http://www.domaineduchien.nl/
Wij gaan er in Mei naar toe. Ben dus wel benieuwd naar ervaringen

Moderator: moderatorteam
Hoezo zou je dan nog voor iets anders gaan?LaVitaBella schreef:Ik vond het er verschrikkelijk.
Maar dat kwam misschien ook omdat wij met 5 honden waren en daar meerdere honden losliepen waar die van mij niet geweldig mee overweg konden.
Met 1 of 2 hele makkelijke honden zou het wel leuk kunnen zijn daar, maar dan nog zou ik voor iets anders gaan.
vertel vertelSita schreef:Ik ben er ook geweest met Dogwalktrail. Accomodatie is prima, leuk ingericht. Maar de eigenaresse is wat apart zullen we maar zeggen
Oeps in eten ben ik toch al zo slecht op een ander. Maar komt vast goed het zijn maar 2 nachten.LaVitaBella schreef:Vond de accomodatie niet geweldig, het eten ronduit goor (vegetarisch.....echt niet te eten gewoon, en we hebben echt ons best gedaan!) en hou toch wel van privacy![]()
Wandelen kon daar in principe wel, moest er wel de auto voor pakken
Heb ook respect voor haar.EstherK schreef:Ik heb overigens nog jaren contact gehouden met Li (de eigenaresse). Ze heeft een groot hart voor dieren en kan zeer goed omgaan met agressieve honden. Ik heb daar veel respect voor.
Ik weet niet waar ze eerste zaten maar de link staat in de openingspost!Mirri schreef:Ben trouwens benieuwd of de lokatie nog veranders is?
Ik trek ook geen conclusies hoor. De meningen zijn toch verschillend. Ik ga het zelf bekijken en dan zie ik wel. We zullen het heus overleven hoor.EstherK schreef:Ik heb overigens nog jaren contact gehouden met Li (de eigenaresse). Ze heeft een groot hart voor dieren en kan zeer goed omgaan met agressieve honden. Ik heb daar veel respect voor.
Dus rashondjes moet je ook maar zien staan?Borke schreef:Wij zijn er 2 jaar geleden geweest met 2 honden voor 1 nacht.
Eten vonden we lekker, ok zonder vlees maar dat wisten we vooraf.
Eigenaresse is een bijzondere vrouw, wij hadden veel respect voor haar.
Ze is heel fanatiek in het niet weggooien van voedsel, eigenlijk vonden we dat wel inspirerend.
Honden van gasten lopen los door elkaar, dat moet voor jouw onden werken.
Zij was helemaal gefascineerd door Sofi onze Spaanse Schone, Stabij Borke zag ze eigenlijk niet staan, rashondje...
Mooie locatie, goede kamers, schoon genoeg, leuk adres!
Ja over dat eten weten we. Ik heb daar ook niks op tegen zei ik al. Dat gaan we gewoon ervaren en dan beoordelen.....Elvira schreef:We zijn er een aantal jaren geleden geweest. We waren met een groep maar er waren nog 2 andere echtparen met honden die niet echt opgevoed waren en overal tegen aan plasten. Ik durfde mijn reuen niet los te laten omdat ik bang was dat ze er overeen wilden plassen en ik, in tegenstelling tot die andere mensen denk ik, met mijn honden ook in "gewone" hotels kan komen en ze dus geen slechte gewoontes wil leren of ze er voor moet straffen. De eigenaresse vond het raar dat ik ze om die reden aangelijnd hield, een doekje erover en het is weer weg was de opmerking (ik ga niet op vakantie om te dweilen moet ik zeggen). Verder had ik niet veel aan te merken, wel waren er kamers waarbij er geen deur in de badkamer zat. Eten was best goed en ik ben niet vegatarisch.
En je weet van te voren dat het vegetarisch is