We hadden afgelopen zaterdag examens.
Ik ben zo trots op haar en ze heeft het ook heel erg verdiend. Ik verbaas me er nog steeds om hoe goed ze het doet op de hondenschool. (daar is tijdens het wandelen nooit wat van terug te zien hahahaha :lol: )
Aankomend seizoen zullen we door gaan naar de gehoorzaamheid B.

Met Iduna heb ik ook examen gedaan al is dat meer voor de fun omdat je in de G&G alleen door kan naar een hogere groep als je officieel examen doet.
Daarnaast heeft cynophilia halverwege de cursus de oefeningen aangepast waardoor we bijna alle oefeningen opnieuw moesten aanleren

Het was dus ook niet een echt examen, sommige oefeningen hebben we ook niet gedaan.
Daarnaast ging het ook niet echt lekker, toen ik aan de beurt was met Iduna ging het net regenen. Voor de rest ging het niet heel netjes (sommige oefeningen die ze goed kan doet ze niet en nieuwe oefeningen doet ze opeens in 1 keer

Ik had het ook nog besproken met de instructeurs (hoe het nou komt met Iduna) want soms twijfel ik of ze het nog wel leuk vind.
Ik heb toen wel goed advies gehad. Het komt waarschijnlijk ook door Felice. Ik train met allebei en dat is erg omschakelen omdat ze beide op een ander niveau zitten.
Ik moet daar dus goed over gaan waken en goed appart blijven trainen.
Waarschijnlijk ben ik met Iduna te makkelijk geworden en verwacht ik van Felice juist weer te veel.
In ieder geval wij zijn reuze blij en trots en hebben al weer zin in het volgende seizoen!