Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ha,ha, komt bekend voor, hier loopt er ook een rond die vindt dat de pindakaas voor haar is en niet voor die stomme vogels
vogels blij want zij kan niet in pergola's en klimopstruiken klimmen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Oh, Siamezen zijn zo gaaf Wij zijn op dit moment bezig met eentje naar Nederland proberen te halen, vroeger hadden we zo'n heerlijke ouderwetse, die scheel keek en met een krul in zijn staart.. Dit type vind ik ook heel gaaf!
Veel mensen zeggen dat van hun ras, dat het halve hondjes zijn. Blijkbaar is het een groot compliment. Gelukkig hebben honden ook heel verschillende karakters Ik denk wel dat je bij raskatten veel meer mensgerichte katten zult treffen dan uit een 'fokkerij' op de boerderij waar de selectie op survival en zelfstandigheid ligt.
Idd, mijn Birmanen zijn ook net hondjes. Ze luisteren naar me, volgen me overal, als ik ze roep komen ze meteen en als ik zeg 'Jongens eten?' dan rent alles met me mee naar de keuken. Ze zijn echt heerlijk.
Rosita Compagner schreef:Veel mensen zeggen dat van hun ras, dat het halve hondjes zijn. Blijkbaar is het een groot compliment.
Denk eerder een uitdrukking.Voor mij wel. Misschien een foute, dat kan.
Nee hoor, ik denk niet dat het 'fout' kán zijn. We hebben blijkbaar dat gevoel. Maar een Pers, een Birmaan en een Siamees ........... ze zijn echt wel anders qua karakter, toch. Vandaar mijn verwijzing naar de veelheid in hondenkarakters.