Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dit zijn ze (met een ander oog op de achtergrond ), de macro moet je wel erg dichtbij je voorwerp houden, tis niet meer dan een heel klein vergroot glaasje;
@ Mirri, veel plezier ermee!
@ Dancingdaydream, ik kan natuurlijk niet voor een ander bepalen wat duur is, maar ik vind het wel meevallen. De kwaliteit vd foto's vd Iphone 4s is niet al te slecht en met de lensjes kan je een leuke uitbreiding hebben. Dit zou dan een compact camera kunnen vervangen.
Kika schreef:
@ Dancingdaydream, ik kan natuurlijk niet voor een ander bepalen wat duur is, maar ik vind het wel meevallen. De kwaliteit vd foto's vd Iphone 4s is niet al te slecht en met de lensjes kan je een leuke uitbreiding hebben. Dit zou dan een compact camera kunnen vervangen.
Ik vind de prijs ook meevallen, heb gelijk 3 lenzen besteld, was geloof ik net iets over de 60 eurie kwijt.
Ik vind foto's maken met mijn Iphone erg leuk, met vaak verrassend goede resultaten. Die lensjes lijken me een fijne aanvulling. Ik denk dat ik mezelf eens ga trakteren.
Ik vind foto's maken met mijn Iphone erg leuk, met vaak verrassend goede resultaten. Die lensjes lijken me een fijne aanvulling. Ik denk dat ik mezelf eens ga trakteren.
Moet je echt doen, is een leuke traktatie voor je zelf
Ik dacht eerst zou het wel wat zijn, maar sleep het lensje overal mee naar toe. Heel handig voor onderweg
Heb een setje gekocht, fisheye, marcro en groothoeklens
Mirri schreef:
Ik dacht eerst zou het wel wat zijn, maar sleep het lensje overal mee naar toe. Heel handig voor onderweg
Heb zojuist de Macro/groothoek en 4x Zoom lens besteld voor mijn Iphone 4S. Eind van de maand hè, dan kan dat!
Mirri schreef:
Heb zojuist de Macro/groothoek en 4x Zoom lens besteld voor mijn Iphone 4S. Eind van de maand hè, dan kan dat!