Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afgelopen zondag hadden Noesse en ik een wandeling georganiseerd voor de Shiba, Japanse Akita en American Akita. We hadden op een redelijke opkomst gehoopt.. maar zulke getallen waarmee ze kwamen aanzetten... nee dat hadden we niet durven dromen. Bijna 50 honden en bijbehorende baasjes. Helemaal leuk!!
We waren zelf uiteraard wat eerder aanwezig en hebben toen onze honden nog even laten spelen met elkaar. Behalve de drie Shiba's was ook Kaiyou van Minh er bij (die gezellig met ons mee reed). Kijk wat een plezier ze hadden
Shira wordt opgewacht door Taro
Ichigo met Shira
Ons duo Taro en Shira
Lieve Kaiyou... wat een schat!!
Kopje zegt genoeg...ze geniet volop
Kaiyou
Ichigo
Na het laten spelen van onze honden zijn we teruggelopen naar de verzamelplek. Daar werd het drukker en drukker
De Akita's waren prachtig en de Shiba's waren om op te vreten
Nadat we de groep compleet hadden begon de wandeling
Aangezien we een grotere opkomst hadden dan gehoopt hebben we halverwege de groep even opgesplitst. De liefhebbers konden hun honden los laten lopen en de mensen die dat niet toe vertrouwden gingen de andere kant op. Aangezien ons duo graag los wilden lopen heb ik alleen daar nu de foto's van.
Terug bij elkaar de hondjes weer aangelijnd en verder ging de wandeling. Prachtig over de duinen
mooi duo
Terug bij de verzamelplek hadden we nog heerlijke cupcakes gebakken door 1 van de wandelaars. Super toch!! Noesse showt ze even.
En aangezien we een echte winterwandeling hadden heeft de Nippon Inu nog gezorgd voor een heerlijke borrel na afloop en voor iedere hond een snackpakketje!! Super!!
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Wat een heerlijke foto's en zo te lezen was het erg goed georganiseerd.
Als onze Aiko wat groter is, en de afspreekplek is voor ons te doen met het openbaar vervoer, dan zijn wij ook van de partij! (Heb zelf geen rijbewijs.)
Kat1 schreef:Wat een heerlijke foto's en zo te lezen was het erg goed georganiseerd.
Als onze Aiko wat groter is, en de afspreekplek is voor ons te doen met het openbaar vervoer, dan zijn wij ook van de partij! (Heb zelf geen rijbewijs.)
O leuk! Ik rijd vaak langs een fokker van shiba s. Schijnt dus vlakbij te wonen haha, en als
die hele club buiten zie, moet ik altijd even blijven kijken. Heb er al lang een zwak voor.
Zou leuk zijn als er bij een volgende wandeling meer forum leden mee gaan.
Bij deze wandeling waren er een drietal American Akita's aanwezig. Jammer genoeg zijn ze niet tot het einde meegelopen. Dus heb na afloop niet meer met ze gekletst.