Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wijzigingen betalen bij Lotgering
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Wijzigingen betalen bij Lotgering
Ik las het via Twitter, waar Lotgering af en toe een nieuwtje post: klik.

Groetjes,
Sandra
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Re: Wijzigingen betalen bij Lotgering
Okee, maakt niet veel uit eigenlijk, toch? Wat ik er alleen niet uit haal, is wanneer die eenmalige machtiging dan wordt afgeschreven, meteen?
-
blondie
- Zeer actief
Ik vind het wel wat uitmaken. Ik maakte vaak bij bestelling direct over. Nog voor levering. Nu ben ik niet altijd thuis als er geleverd wordt. En het is me nu al twee keer gebeurd dat er dingen misten die wel op rekening stonden maar niet geleverd waren. Ik heb de laatste levering dus ook nog niet betaald. De ene keer is er nageleverd zonder problemen. De laatste keer niet, want ik moet bellen zo werd op mijn mail gereageerd toen ik meldde niet alles ontvangen te hebben.
Ik vind het prima vlees, maar ik wil echt niet vooraf betalen als ik niet zeker ben dat alles geleverd wordt.
Was bij mijn mobiele telefoon destijds ook, automatische incasso, werden er in een keer twee maand kosten van mijn rekening afgehaald. Heel rap weer die automatische incasso eraf en betaald nav accept giro
Ik vind het prima vlees, maar ik wil echt niet vooraf betalen als ik niet zeker ben dat alles geleverd wordt.
Was bij mijn mobiele telefoon destijds ook, automatische incasso, werden er in een keer twee maand kosten van mijn rekening afgehaald. Heel rap weer die automatische incasso eraf en betaald nav accept giro
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Hmm,ben er niet heel blij mee.
Ik betaal altijd achteraf. Vooral ivm retourkratten en incomplete bestellingen.
Misschien ouderwets, maar ik heb het graag zelf in de hand, gaat me iets te vaak wat fout.
Ik betaal altijd achteraf. Vooral ivm retourkratten en incomplete bestellingen.
Misschien ouderwets, maar ik heb het graag zelf in de hand, gaat me iets te vaak wat fout.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Prima toch, ik betaal altijd contant bij levering... dus dat zou ideaal zijn als ik een keer niet thuis kan zijn of iemand er laten zijn. Tja en of alle pakjes in een krat zitten dat geloof ik dan maar, ik ga geen 6 kratten uittellen... en ook geen 20 pensen eigenlijk... Als mn vriezer vol zit tot aan de rand dan klopt het wel zo ongeveer.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind het geen gerommel eigenlijk, het is een logisch gevolg van... het staat er ook gewoon:Cleva schreef:Wat is dat toch voor een hoop gerommel daar?
Het is elke keer wat anders.
Wij zijn daarnaast ook genoodzaakt om deze wijziging in het bedrijfsproces door te voeren. De enorme groei die wij thans meemaken, stijgt ons werkelijk tot de lippen !
Wij weten dat bij groei van een bedrijf er ook groeipijnen zijn die zoveel mogelijk ondervangen moeten worden, of beter voorkomen worden. Op dit moment is onze fabriekshal in Zaandam te klein geworden voor de productie en opslag van onze vleeswaren producten.
Wij kunnen u melden dat wij thans in vergaande onderhandelingen zijn om het naast ons gelegen te koop staande grote fabriekshal aan te kopen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Fizgig
- Zeer actief
Bij ons als ze het leveren, lopen ze de hele lijst door en kijken of alles aanwezig is. Maar ja, dan moet je wel thuis zijn natuurlijk. Ik heb nog maar twee keer besteld eigenlijk en dat klopte. Ik betaal altijd van tevoren. Ik hoop wel dat ze die eenmalige machtiging meteen afschrijven want er staat niet èlke dag van de maand geld op mijn rekening. Het gebeurt wel eens dat er niks op staat. Maar dat zullen ze dan wel nog een keer proberen af te schrijven, neem ik aan.
-
blondie
- Zeer actief
Ik was bijna nooit thuis en met 1 vaste meneer werd er eigenlijk altijd goed geleverd. Pakjes natellen deed ik ook niet, maar als pens mist, of karkassen dan valt dat wel op nietwaar?malinois schreef:Prima toch, ik betaal altijd contant bij levering... dus dat zou ideaal zijn als ik een keer niet thuis kan zijn of iemand er laten zijn. Tja en of alle pakjes in een krat zitten dat geloof ik dan maar, ik ga geen 6 kratten uittellen... en ook geen 20 pensen eigenlijk... Als mn vriezer vol zit tot aan de rand dan klopt het wel zo ongeveer.
En dat tot 2x toe nu. Daarom betaal ik dus liever niet meer vooruit. En automatische incasso prima, na levering en als ik gecheckt heb dat het klopt. Dan kan er op de site staan dat je de betaling terug kan vorderen maar op die rompslomp zit ik ook niet te wachten. Je levert, ik heb een factuur die ik voldoe als alles geleverd is wat op de faktuur staat en klaar.
Baal er gewoon van dat er nu een paar keer niet goed gelevert is, ik voel me dan een zeikerd, en aan de andere kant denk ik, je ziet toch op je lijst wat er genoteerd staat. Lever dat dan ook.
Ik vind de kwaliteit verder prima, en vond de levering ook altijd goed ondanks dat ik er niet bij was. Maar als ik karkassen bestel en pens, dan wil ik dat ook geleverd krijgen. En niet het gevoel hebben dat omdat ik er niet bij ben ik al 2x moet bellen, mijn geloofwaarigheid kan dan ook in twijfel worden getrokken nietwaar.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik snap je wel hoorblondie schreef:Ik was bijna nooit thuis en met 1 vaste meneer werd er eigenlijk altijd goed geleverd. Pakjes natellen deed ik ook niet, maar als pens mist, of karkassen dan valt dat wel op nietwaar?malinois schreef:Prima toch, ik betaal altijd contant bij levering... dus dat zou ideaal zijn als ik een keer niet thuis kan zijn of iemand er laten zijn. Tja en of alle pakjes in een krat zitten dat geloof ik dan maar, ik ga geen 6 kratten uittellen... en ook geen 20 pensen eigenlijk... Als mn vriezer vol zit tot aan de rand dan klopt het wel zo ongeveer.
weet ik niet, ik bestel tig kilo pensen en eendennekken.. ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit nageteld heb... de vorige keer zat er wel wat extra's bij, 2 botten of kraakbeen oid... heb ik niet voor betaald dus extra. Maar ook dat kom ik soms pas tegen na een paar weken/maanden... ik knikker alles altijd zo op de kop de vriezer in. Want de chauffeur mag de kratten direct weer meenemen.
En dat tot 2x toe nu. Daarom betaal ik dus liever niet meer vooruit. En automatische incasso prima, na levering en als ik gecheckt heb dat het klopt. Dan kan er op de site staan dat je de betaling terug kan vorderen maar op die rompslomp zit ik ook niet te wachten. Je levert, ik heb een factuur die ik voldoe als alles geleverd is wat op de faktuur staat en klaar.
Baal er gewoon van dat er nu een paar keer niet goed gelevert is, ik voel me dan een zeikerd, en aan de andere kant denk ik, je ziet toch op je lijst wat er genoteerd staat. Lever dat dan ook.
Ik vind de kwaliteit verder prima, en vond de levering ook altijd goed ondanks dat ik er niet bij was. Maar als ik karkassen bestel en pens, dan wil ik dat ook geleverd krijgen. En niet het gevoel hebben dat omdat ik er niet bij ben ik al 2x moet bellen, mijn geloofwaarigheid kan dan ook in twijfel worden getrokken nietwaar.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik betaal altijd via zelf overmaken. En altijd achteraf. Dan verreken ik gelijk de statiegelden van de kratjes. Die wil ik nl niet contact maar als korting op mn bestelbedrag 
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
de chauffeur weet al dat ie ze hier weer mee moet nemen dus trekt ze bij de contante betaling al van de factuur af...Machie schreef:Ik betaal altijd via zelf overmaken. En altijd achteraf. Dan verreken ik gelijk de statiegelden van de kratjes. Die wil ik nl niet contact maar als korting op mn bestelbedrag
als ik niet thuis ben moet ie de kratten leegkiepen en ook weer meenemen want ik leg altijd het bedrag minus de kratten klaar voor hem.

- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Ik vind dat helemaal niet fijn.
Houd t liever zelf in de hand.
Houd t liever zelf in de hand.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik begrijp ze ook wel overigens, ik ben vorige keer 2 x gebeld dat ik 2 x een te groot bedrag overgemaakt had... maar mevr. ik heb contant betaald, oh maar uw bestelnummer is gebruikt... en dat tot 2 x toe, prima hoor, dan betalen anderen toch voor mij... maar laten ze het dan ff zeggen vooraf dan betaal ik niet meer contant... 

-
blondie
- Zeer actief
Kratten kunnen hier ook gelijk weer mee, en dat verreken ik zelf op de nota. Ik snap ze ook wel enerzijds hoor. Ik ben altijd eerlijk geweest met die kratten en statiegeld etc. en betalen.malinois schreef:de chauffeur weet al dat ie ze hier weer mee moet nemen dus trekt ze bij de contante betaling al van de factuur af...Machie schreef:Ik betaal altijd via zelf overmaken. En altijd achteraf. Dan verreken ik gelijk de statiegelden van de kratjes. Die wil ik nl niet contact maar als korting op mn bestelbedrag
als ik niet thuis ben moet ie de kratten leegkiepen en ook weer meenemen want ik leg altijd het bedrag minus de kratten klaar voor hem.
Maar ik weet ook dat ik niet thuis ben meestal als ze leveren, dan wil ik er wel vanuit gaan dat alles geleverd wordt. En ik heb geen grote vries waar alles ingekiept wordt. Een volle krat en wat pens, eendennekken en ribben gaat er net in of net niet, en dan wordt het kliekjes vreten voor mij om plek te maken voor het honden vreten
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat is ook het verschil denk ik hoor, ik heb 6 kratten, veel pensen, eendennekken en soms nog wat anders erbij... vrieskist in de schuur is geheel voor de honden, alleen in de hangmandjes ligt nog iets van mezelfblondie schreef:Kratten kunnen hier ook gelijk weer mee, en dat verreken ik zelf op de nota. Ik snap ze ook wel enerzijds hoor. Ik ben altijd eerlijk geweest met die kratten en statiegeld etc. en betalen.malinois schreef:de chauffeur weet al dat ie ze hier weer mee moet nemen dus trekt ze bij de contante betaling al van de factuur af...Machie schreef:Ik betaal altijd via zelf overmaken. En altijd achteraf. Dan verreken ik gelijk de statiegelden van de kratjes. Die wil ik nl niet contact maar als korting op mn bestelbedrag
Maar ik weet ook dat ik niet thuis ben meestal als ze leveren, dan wil ik er wel vanuit gaan dat alles geleverd wordt. En ik heb geen grote vries waar alles ingekiept wordt. Een volle krat en wat pens, eendennekken en ribben gaat er net in of net niet, en dan wordt het kliekjes vreten voor mij om plek te maken voor het honden vreten
dan heb ik echt geen tijd om alles na te tellen en of uit te zoeken... het totaal aan kratten tel ik wel... maar dat is eigenlijk ook alles... misschien wel te goedgelovig hoor...

- Fizgig
- Zeer actief
Ik heb dus sinds kort een hele vette vriezer, een staande van rvs, twee meter hoog (laatst bij mediamarkt gekocht met die btw actie). Met wel tien lades ofzo. Daar ben ik net zo trots op als een man zou zijn op zijn mooie nieuwe auto! Iedereen die langs komt, moet hem bekijken. En inderdaad, alleen de twee halve laatjes zijn gereserveerd voor ons.
Als we het toch over Lotgering hebben, welke kvv bestellen jullie? Ik bestel nu combinatiekratten met 6 soorten erin. Anders heb je zo weinig variatie, vind ik. Zou fijn zijn als je zelf een krat mocht samenstellen, kan dat eigenlijk? Ze lusten bijvoorbeeld de vis variant niet.
Als we het toch over Lotgering hebben, welke kvv bestellen jullie? Ik bestel nu combinatiekratten met 6 soorten erin. Anders heb je zo weinig variatie, vind ik. Zou fijn zijn als je zelf een krat mocht samenstellen, kan dat eigenlijk? Ze lusten bijvoorbeeld de vis variant niet.
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
wij betalen altijd contant. en controleren globaal of het klopt, heb al een keertje gehad dat ik 3 porties zalmkoppen had besteld en ze er niet bij zaten, ook miste ik een keer 5 kilo kippennekken dus ik kijk het toch wel na niet op het aantal maar gewoon of alles wat besteld is minimaal aantal van aanwezig is. en krijg ik dan een keer penslappen terwijl ik zalmkoppen verwacht doe ik ook niet moeilijk maar ik meld het wel.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar als ik niks te klagen heb? Op zondag besteld, op maandag geleverd. Soms wat extras dan ben ik prima tevreden hoor en snap ik.ze erg goed dat het ze wat boven de kop groeit.Cleva schreef:Irrelevant geneuzel. Ik zit als klant helemaal niet op uitleg te wachten.malinois schreef:ik vind het geen gerommel eigenlijk, het is een logisch gevolg van... het staat er ook gewoon:Cleva schreef:Wat is dat toch voor een hoop gerommel daar?
Het is elke keer wat anders.
Wij zijn daarnaast ook genoodzaakt om deze wijziging in het bedrijfsproces door te voeren. De enorme groei die wij thans meemaken, stijgt ons werkelijk tot de lippen !
Wij weten dat bij groei van een bedrijf er ook groeipijnen zijn die zoveel mogelijk ondervangen moeten worden, of beter voorkomen worden. Op dit moment is onze fabriekshal in Zaandam te klein geworden voor de productie en opslag van onze vleeswaren producten.
Wij kunnen u melden dat wij thans in vergaande onderhandelingen zijn om het naast ons gelegen te koop staande grote fabriekshal aan te kopen.
Wel op een leverancier die niet maandelijks wat te zeiken heeft.
Doe het gewoon als je vindt dat het nodig is maar alstembalieft geen gezeur over hoe moeilijk het allemaal is.

- Charell
- Actief
- Mijn ras(sen): Kyra: American Pitbull x American Bulldog
Dayna: Rottweiler x Rhodesian Ridgeback - Aantal honden: 2
Controleren doe ik (vooral bij Lotgering) juist. Heb als eens eerder een hele krat niet gekregen, maar wel voor betaald (was toch 37 eus). De volgende keer dat ze hem brachten was hij sacherijnig?! Ja ach, wat betreft hun service heb ik het zowiezo al helemaal gehad! Bestel het nu via Djairo's Nature. Vlees is iets duurder, maar ze rekenen geen verzendkosten waardoor het dan weer gelijk staat. Hun service is goed, behulpzaam en vriendelijk! Goede communicatie, en bezorgen in de avond op een vaste dag, betalen is achteraf.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kan zoals ik al zei direct zien als er een krat te weinig zou zijn, dan hou ik nl. ruimte over in de vriezer. Als alles er is dan moet ik persen om alles er in te krijgen. Of ik de diverse smaken krijg tja... dat zal wel, en als dat niet zo zou zijn, die paar cent verschil dat overleef ik dan ook wel weer... Maar ik kom nog steeds elke keer een pakje tegen waarvan ik denk oke dit is vis, of oke dit is geen pens en geen vis dus dat is dan het gewone totaal...Charell schreef:Controleren doe ik (vooral bij Lotgering) juist. Heb als eens eerder een hele krat niet gekregen, maar wel voor betaald (was toch 37 eus). De volgende keer dat ze hem brachten was hij sacherijnig?! Ja ach, wat betreft hun service heb ik het zowiezo al helemaal gehad! Bestel het nu via Djairo's Nature. Vlees is iets duurder, maar ze rekenen geen verzendkosten waardoor het dan weer gelijk staat. Hun service is goed, behulpzaam en vriendelijk! Goede communicatie, en bezorgen in de avond op een vaste dag, betalen is achteraf.
Ik ben nu door mn voorraad heen dus zal morgen gaan bestellen voor volgende week bij lotgering.

- Jeannettebo
- Zeer actief
Ik heb het laatst bij de fabriek gehaald en dat beviel erg goed. Het wordt hier goed gegeten door beide heren dus ik ben er tevreden over verder

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik heb gisteren weer 5 kratten vlees en 3 kratten botten, pens e.d. gekregen. ik was niet thuis en had een briefje voor de bezorger op de deur geplakt met het verzoek de kratten even te legen in de boodschappentassen die ik klaar had gelegd en de kratten meteen weer mee te nemen. Kom ik thuis staan er dus toch gewoon 8 kratten. Daar baal ik gewoon van. Ik ga toch maar op zoek naar een andere leverancier, ben er wel klaar mee na alle loze beloftes en scheldkanonnades van de bezorger.
Groetjes, Marjan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
toch kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor, als ze dat bij iedereen moeten doen dan kunnen ze de helft maar bezorgen wat ze normaal bezorgen... tegen mij is verteld dat als ik niet thuis ben ze het gewoon in kratten laten... en ik kan me daar dus wel wat bij voorstellen.Nawosh schreef:Ik heb gisteren weer 5 kratten vlees en 3 kratten botten, pens e.d. gekregen. ik was niet thuis en had een briefje voor de bezorger op de deur geplakt met het verzoek de kratten even te legen in de boodschappentassen die ik klaar had gelegd en de kratten meteen weer mee te nemen. Kom ik thuis staan er dus toch gewoon 8 kratten. Daar baal ik gewoon van. Ik ga toch maar op zoek naar een andere leverancier, ben er wel klaar mee na alle loze beloftes en scheldkanonnades van de bezorger.

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Nou, ik vind het fijn vlees, aardige mensen, maar heel secuur met de rekeningen zijn ze niet. Ik had een rekening in november aan de deur betaald en steeds als er vlees gebracht werd kreeg ik ook die rekening van november weer onder mijn neus. Tim meerdere keren, zeg maar gerust vaak, gebeld en hij zou het uitzoeken, niet dus. vorige keer, nadat ik dus kwaad werd, is het ineens wel uitgezocht en klopte het idd dat de rekening al betaald was. Ik ga dus echt geen eenmalige machtiging geven aan ze. Betaal aan de deur, bewaar de bon waarop staat dat het betaald is en vind het prima zo
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Ik ben nog steeds zeer tevreden over het vlees, ik haal het altijd in Abcoude dus de problemen met bezorgen enz. heb ik gelukkig niet.
Groetjes Patries

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Maar als ze dan eerst zelf op de site zetten, en op de rekening nog eens, dat ze de kratten het liefst meteen retour willen hebben dan snap ik het niet.malinois schreef:toch kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor, als ze dat bij iedereen moeten doen dan kunnen ze de helft maar bezorgen wat ze normaal bezorgen... tegen mij is verteld dat als ik niet thuis ben ze het gewoon in kratten laten... en ik kan me daar dus wel wat bij voorstellen.Nawosh schreef:Ik heb gisteren weer 5 kratten vlees en 3 kratten botten, pens e.d. gekregen. ik was niet thuis en had een briefje voor de bezorger op de deur geplakt met het verzoek de kratten even te legen in de boodschappentassen die ik klaar had gelegd en de kratten meteen weer mee te nemen. Kom ik thuis staan er dus toch gewoon 8 kratten. Daar baal ik gewoon van. Ik ga toch maar op zoek naar een andere leverancier, ben er wel klaar mee na alle loze beloftes en scheldkanonnades van de bezorger.
Bovendien was dit alleen maar de laatste druppel, er was al meer aan voorafgegaan en dan is zoiets net een ding teveel.
Ook hoeven ze hier niet voor één kratje heen te rijden of zo, ik heb altijd grote(re) bestellingen van een krat of 8, dat spaart weer tijd zou ik zo denken.
Groetjes, Marjan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Net de hele bestelling binnengekregen en eens gaan kijken (had nu even tijd) om te kijken hoe of wat... alles tot op de pakjes nauwkeurig allemaal aanwezig (6 kratten van verschillende smaken)
Verder ook alle penslappen, helemaal vers nog niet ingevroren. Nekken en runderkraakbeen klopt ook allemaal op de kilo.
Nee hoor ben nog steeds uitermate tevreden... Overigens voor de contantbetalingen zoals ik altijd doe is er niks veranderd...
Verder ook alle penslappen, helemaal vers nog niet ingevroren. Nekken en runderkraakbeen klopt ook allemaal op de kilo.
Nee hoor ben nog steeds uitermate tevreden... Overigens voor de contantbetalingen zoals ik altijd doe is er niks veranderd...