Hij heeft al een tijdje last van zijn oor, en hebben al verschillende zalfjes van de dierenarts gehad maar het gaat maar niet over.
Het is een hele sociale vriendelijke rottweiler maar heeft er zo'n last van dat de dierenarts hem niet meer normaal kan onderzoeken en zelfs ik die alles met hem kan kan maar met moeite zijn oren zalven.
Het doet echt pijn anders reageerd hij niet snauwend en grommend op mij.
Nu gaat hij maaandag morgen onder narcose, gaan ze hem nakijken, zijn oor reinigen en nemen een swat ? in ieder geval nemen ze iets af uit zijn oor wat ze op kweek gaan zetten.
Het duurt dan weer een aantal weken voor de uitslag er van is maar goed, dan kunnen we in ieder geval gericht gaan behandelen als we weten wat er precies aan de hand is.
Vind een narcose wel echt eng weer ( krijg weer nare herrineringen van onze oude rottweiler die we achter hebben moeten laten bij de dierenarts omdat deze een veel te groot kankergezwel had en niet meer te redden was .)
Hoop dat het maar weer gauw beter gaat met mijn manneke als hij in verdere behandeling gaat na maandag hij heeft zo'n last ervan !
Sorry voor het lange verhaal maar moest even mijn hart luchten ben toch wel weer bang ervoor.

TARAK

.jpg)