Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
geweldige mooie foto's maak je die ook bij mensen aan huis ? heb hier nogal wat diertjes die rond de zomer wel eens mooi op foto mogen
Liefs dana bikkel valentijn shy hummer Betsy brandy tooske en chantal Sinds kort via ons te koop mooie halsbanden, tuigjes en bijpassende lijnen voor niet al te veel geld
Predacha schreef: geweldige mooie foto's maak je die ook bij mensen aan huis ? heb hier nogal wat diertjes die rond de zomer wel eens mooi op foto mogen
Als het een beetje aan te rijden is doe ik dat wel ja. Denk alleen dat Swolgen nogal een eindje van de Randstad ligt en dan worden de reiskosten wel erg hoog.
Eigenlijk vind ik jouw kanjer op de laatste foto leuker kijken dan op de foto met de zwarte achtergrond, daar trekt hij een lipje;) bij de laatste in rij heeft hij een mooiere uitdrukking, kan je die niet bewerken? hij heeft daar zo'n prachtig dromerige maar toch wijze blik
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Eigenlijk vind ik jouw kanjer op de laatste foto leuker kijken dan op de foto met de zwarte achtergrond, daar trekt hij een lipje;) bij de laatste in rij heeft hij een mooiere uitdrukking, kan je die niet bewerken? hij heeft daar zo'n prachtig dromerige maar toch wijze blik
Hij staat op de bewerkte foto te kauwen op een plukje hooi.
Voor mij is die foto veel meer zoals hij écht is, niet zomaar een mooi plaatje.
Hij trekt heel vaak van dit soort koppies dus voor mij geeft het voor een ander niet helemaal perfecte juist het beste beeld weer.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
moosje schreef:
Alleen jammer van de sporen op de 2e foto. Vind het er niet echt vriendelijk uit zien.
Het mag ook wel groot hoor.
Het paard zat in een arbeidspirouette en reageerde niet helemaal goed op de kuithulp, dus vandaar dat het spoortje even in komt op deze foto.
Ik kan je vertellen dat de amazone haar sporen niet gebruikt als het paard gehoorzaamt aan de kuithulp. Je hebt gelijk als je dat aan deze foto niet kunt zien.
moosje schreef:
Alleen jammer van de sporen op de 2e foto. Vind het er niet echt vriendelijk uit zien.
Het mag ook wel groot hoor.
Het paard zat in een arbeidspirouette en reageerde niet helemaal goed op de kuithulp, dus vandaar dat het spoortje even in komt op deze foto.
Ik kan je vertellen dat de amazone haar sporen niet gebruikt als het paard gehoorzaamt aan de kuithulp. Je hebt gelijk als je dat aan deze foto niet kunt zien.