Dat is niet gek. Dat zijn Duitse uitslagen en we wonen in Nederland.Dianavdberkt schreef:om het nog gekker te maken. wij hebben een hele tijd lang onze duitsers in Duitsland laten rontgenen. Deze uitslagen worden dus niet door de RvB op papier gezet. Ook al stuur je het officiele document dan nog niet. Deze uitslagen zul je dus nergens terug vinden behalve in het rashonden logboek waarin het door duitsland is afgetekend.
Daar heeft de Raad dus niets mee van doen

Tja, je moet ergens beginnen. We hebben dit hele verhaal een aantal jaren geleden gehad en toen is dat tegengehouden door één persoon. Dat was geen gezellig zaak, weet ik nog.
Uitslagen van niet-rv-leden mag je niks mee voor zover ik weet, tenzij daar expliciet voor getekend wordt. En een RV mag daar in elk geval niks mee. Die mag alleen wat met uitslagen van leden.
Er zijn wel meer goede maatregelen tegengehouden door een kleine minderheid overigens.
Dat is dus wat je krijg als je democratisch handelt, dan worden er regels opgesteld en daar moet je je dan aan houden.
Zowel binnen de Raad als binnen de Nederlandse wetgeving.
Waarmee ik niet wil zeggen dat alles maar top en super gaat hoor. Maar alleen maar afgeven op wat er geprobeerd wordt is me ook te makkelijk.