Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

camperen met kids en hond, goedkoop?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

sjuutje
Actief
Mijn ras(sen): kruising kangaroo en kelpie... een working kelpie!
Aantal honden: 2

camperen met kids en hond, goedkoop?

Ongelezen bericht door sjuutje »

Hoihoi,

Andere jaren gingen we steeds in Nederland op vakantie en stonden we veelal op een camping van natuurcamping.nl. Nu wilden we graag naar Belgie of Luxemburg maar ik ben me dood geschrokken van de prijzen :eek:

Wij gaan dan met een vouwwagen, 2 kinderen, 2 volwassenen en 1 hond, stroom en warm douchen op de camping en in de directe omgeving of op de camping een zwembad.... Wel iets leuks gevonden, camping de chenefleur in de ardennen... voor 1 week kost ons dat 354,60 euro....

Als we dus een week naar Weert gaan met dezelfde combinatie kost ons dat per week 185,50 euro... das nogal een heel verschil!

Weten jullie nog een wat goedkopere camping in Belgie waar de hond is toegestaan en in de omgeving een zwembad te vinden is?

gr. Susan
Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Re: camperen met kids en hond, goedkoop?

Ongelezen bericht door Reny »

Wanneer willen jullie gaan?? In het hoogseizoen??
En de groeten van de mannen :zwaai
Loraine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Loraine »

Wij staan in de bouwvak in Frankrijk voor zo'n 38 euro per nacht...benzine en tol er nog bij..Meestal 20 nachten. Wij, 2 volwassen, meiden nu 12 (volwassen prijs) en hond
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

sjuutje schreef:Hoihoi,

Andere jaren gingen we steeds in Nederland op vakantie en stonden we veelal op een camping van natuurcamping.nl. Nu wilden we graag naar Belgie of Luxemburg maar ik ben me dood geschrokken van de prijzen :eek:

Wij gaan dan met een vouwwagen, 2 kinderen, 2 volwassenen en 1 hond, stroom en warm douchen op de camping en in de directe omgeving of op de camping een zwembad.... Wel iets leuks gevonden, camping de chenefleur in de ardennen... voor 1 week kost ons dat 354,60 euro....

Als we dus een week naar Weert gaan met dezelfde combinatie kost ons dat per week 185,50 euro... das nogal een heel verschil!

Weten jullie nog een wat goedkopere camping in Belgie waar de hond is toegestaan en in de omgeving een zwembad te vinden is?

gr. Susan

Gaan jullie in het hoogseizoen of in het na seizoen?
Want dan doet Chenefleur ook aan de campingcheques.
Dat is dan voor 15 euro per nacht. 2 volwassen plus campingplaats plus electra
douches en 1 hond. Voor de rest moet je dan bij betalen.Maar kinderen zijn vaak niet zo duur.
Camping chenefleur is in het najaar wel een rustige camping. Maar wel leuk en leuke mensen. Wij zijn er al twee keer geweest. Wel zonder kinderen met twee honden.
Maar de omgeving is dan wel weer mooi.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”