Als fietser zou ik na een negeren van mijn vriendelijk verzoek om even de hond bij zich te houden maar rustig doorfietsen

Moderator: moderatorteam
Vind je het niet wat zwaar voor Felix dat hij dan die stok met fiets eraan moet apporteren?Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.
Die stok interesseert hem niks, het probleem is om hem weer van dat scheenbeen af te krijgen. Maar daar ben ik mee aan het oefenenBranka schreef:Vind je het niet wat zwaar voor Felix dat hij dan die stok met fiets eraan moet apporteren?Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.
Maak je het dan niet te makkelijk door die stok tussen de spaken? Uitdaging is groter als hij het zelf mag vangen.Jaap* schreef:Die stok interesseert hem niks, het probleem is om hem weer van dat scheenbeen af te krijgen. Maar daar ben ik mee aan het oefenen
Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.
Dat doe ik dus ook, óók als dit op het voetpad is in het losloopgebied alhier.Mit schreef:Ik zal ook nog even uitleggen wat ik als eigenaar zou doen. Mijn hond laten zitten met een koekje voor de neus tot de fietser voorbij is.
Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.
Dit dus..Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.
Jaap toch, wat ouderwets. Daar hebben we tegenwoordig een veul veiliger alternatief voor. De safestix.Jaap* schreef:Bij passerende fietsers steek ik altijd een stok tussen de spaken. Anders moet die hond zo'n eind rennen.