Echo schreef:Is het bij een klein hondje nog nodig om de kippenvleugels te knippen of mag je die ook gewoon zo eten?
Neem toch aan dat hij het niet in 1x inslikt.
Ik zou het vleugeltje even voor hem vasthouden als ie het nog nooit gehad heeft
Moderator: moderatorteam
Echo schreef:Is het bij een klein hondje nog nodig om de kippenvleugels te knippen of mag je die ook gewoon zo eten?
Neem toch aan dat hij het niet in 1x inslikt.
Voornamelijk kvv en af en toe kraakbeendingen, strot, kippenvleugels, knars. Het zachtere bottenwerk dus. Ook wel grotere stukken vlees, afgeprijsde runderlappen ofzo. Pens heb ik ook een keer gegeven, maar daar kan Luuk niet tegen.Echo schreef:Ah wat fijn om te horen dat het dus wel helpt vers voer. Gaf je ook botten of alleen kvv?
De gebitscontrole is gewoon gratis dus die gaat wel door. Ook denk ik dat met een van zijn hoektanden het niet goed gesteld is dus denk dat het daar wel goed is dat het snel weg gaat. Zoals het nu is komt dat tandvlees nooit meer terug op die plek (zo ver teruggetrokken en dan super veel tandsteen daar).
Hij zal er ook wel pijn aan hebben dus heb het poetsen voor nu ook maar even gelaten voor wat het is.
LeukEcho schreef:Nou vanochtend maar een kippenvleugeltje gegeven. Hij vond het super lekker maar echt knagen deed hij alleen als ik het voor hem vasthield. Stel je voor dat je vieze pootjes krijgt! Haha.