Laatst waren zijn drie favoriete teven achter elkaar aan loops. Feest! Janken, zuchten, steunen en dus niet eten. Dat hele feest heeft zo'n 2 maanden geduurd. Hij eet net genoeg om niet om te vallen, maar meer niet.
De afgelopen weken ging het eindelijk weer wat beter. Hij at weer en daar was ik erg blij mee. Een hond aaien waar je vingers zo ongeveer blijven haken tussen de ribben is niet echt mijn ding... maar nu is er bij de opvang waar hij 2 keer per week komt een loopse teef. En het feest is weer van voor af aan begonnen. We doen alweer een week met 500 gram vlees. Normaal krijgt hij een kilo per dag... Ook het koekje wat hij 's avonds voor het slapengaan krijgt wordt nu met een diepe zucht aangepakt en netjes op de grond neergelegd
Er zijn hier vast meer hondjes die nogal kieskeurig zijn met eten dus mijn vraag is: wat eten jullie honden wel? Zelfs als hun buik al vol zit met rondvliegende hormonen... Of hoe hebben jullie je hond weer aan het eten gekregen?
De dingen die hij normaal gesproken allemaal eet: kvv (lotgering), kippen/eendennekken, runderknars, lamsribben, pens, zalmkoppen, strot, brokken en soms wat tafelrestjes. En hier haalt hij dus nu allemaal zijn neus voor op.