Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ken je deze brok???

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

mastiff
Actief
Mijn ras(sen): bullmastiff, kruising terrier friese stabij
Aantal honden: 2
Contacteer:

ken je deze brok???

Ongelezen bericht door mastiff »

http://www.belcando.nl/ heeft iemand ervaring hier met de deze brok van belcando??
dagmar88
Zeer actief

Re: ken je deze brok???

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hier de ingrediënten van 'dinner'.

Geflügelfleischmehl, aschearm (23,5 %); Mais; Reis; Kartoffelstärke (14 %); Heringsmehl (3 %); Rübentrockenschnitzel; Johannisbrotschrot; Traubenkerne, entölt (2,5 %); Bierhefe; Geflügelfett; Pflanzenöl, raffiniert; Chiasaat; Geflügelleber, hydrolysiert; Dicalciumphosphat; Natriumchlorid; Kaliumchlorid; Kräuter (gesamt 0,2 %: Brennnesselblätter, Enzianwurzel, Tausendgüldenkraut, Kamille, Fenchel, Kümmel, Mistelkraut, Schafgarbenkraut, Brombeerblätter); Yucca schidigera
mastiff
Actief
Contacteer:

Ja?? dat weet ik. ben benieuwd of er hier iemand is met ervaring over deze brok.

dagmar88 schreef:Hier de ingrediënten van 'dinner'.

Geflügelfleischmehl, aschearm (23,5 %); Mais; Reis; Kartoffelstärke (14 %); Heringsmehl (3 %); Rübentrockenschnitzel; Johannisbrotschrot; Traubenkerne, entölt (2,5 %); Bierhefe; Geflügelfett; Pflanzenöl, raffiniert; Chiasaat; Geflügelleber, hydrolysiert; Dicalciumphosphat; Natriumchlorid; Kaliumchlorid; Kräuter (gesamt 0,2 %: Brennnesselblätter, Enzianwurzel, Tausendgüldenkraut, Kamille, Fenchel, Kümmel, Mistelkraut, Schafgarbenkraut, Brombeerblätter); Yucca schidigera
mastiff
Actief
Contacteer:

niemand???

mastiff schreef:Ja?? dat weet ik. ben benieuwd of er hier iemand is met ervaring over deze brok.

dagmar88 schreef:Hier de ingrediënten van 'dinner'.

Tank
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tank »

nee nooit van gehoord
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Het herplaats hondje van mijn ouders krijgt naast vers vlees Belcando lamb and rice brokken. Dat halen we bij de dierenarts waar de vorige eigenaars kwamen. Het bevalt goed. Ze heeft wat gevoelige darmen. Het is niet echt goedkoop, maar volgens mij zijn het brokken van goede kwalitieit.
Van de andere soorten weet ik helaas niets af. Ik zoek zelf eigenlijk nog een goede diner voor mijn honden. Die krijgen normaliter kvv en barfproducten, maar ik vind het wel handig om wat andere voeding achter de hand te hebben als we bijvoorbeeld met de boot op vakantie zijn. Mijn collie heeft ook gevoelige darmen en kan maar weinig (lees: bijna geen) fabrieksvoeding verdragen.

Wat voor soort varieteit brokken wil jij je honden geven? Ik ben wel benieuwd hoe de diner bevalt. Ik geef ze nu af en toe diner van Cavom. Dat vinden ze ook lekker en wordt goed verdragen. :wink:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
mastiff
Actief
Contacteer:

Onze bullmastiff krijgt het nu omdat hij niet tegen de fokker brokken kon ( dunne ontlasting ) hij krijgt nu adult diner ook van Belcando. Het lijkt nu goed te gaan met hem qua ontlasting.

Wij kregen dit na aanrader van een winkeltje bij ons in de buurt, deze man is laatst naar duistsland geweest naar het fabriekje waar ze deze brok maken. Zag er allemaal heel goed uit zei hij en ook qua olie wat er door de brok komt zijn ze heel schoon . Hij gebruikt het zelf ook bij zijn hond en hij zei eerst kreeg zijn hond er wel wat haaruitval van maar dat was normaal en daarna kreeg hij een hele mooie vacht, was nooit eerder zo mooi geweest.

freskin schreef:Het herplaats hondje van mijn ouders krijgt naast vers vlees Belcando lamb and rice brokken. Dat halen we bij de dierenarts waar de vorige eigenaars kwamen. Het bevalt goed. Ze heeft wat gevoelige darmen. Het is niet echt goedkoop, maar volgens mij zijn het brokken van goede kwalitieit.
Van de andere soorten weet ik helaas niets af. Ik zoek zelf eigenlijk nog een goede diner voor mijn honden. Die krijgen normaliter kvv en barfproducten, maar ik vind het wel handig om wat andere voeding achter de hand te hebben als we bijvoorbeeld met de boot op vakantie zijn. Mijn collie heeft ook gevoelige darmen en kan maar weinig (lees: bijna geen) fabrieksvoeding verdragen.

Wat voor soort varieteit brokken wil jij je honden geven? Ik ben wel benieuwd hoe de diner bevalt. Ik geef ze nu af en toe diner van Cavom. Dat vinden ze ook lekker en wordt goed verdragen. :wink:
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

melanie74 is er bekend mee, ze voert nu vers, maar ooit wel dit gevoerd/verkocht dacht ik
Afbeelding
freskin
Zeer actief

mastiff schreef:......Onze bullmastiff krijgt het nu omdat hij niet tegen de fokker brokken kon ( dunne ontlasting ) hij krijgt nu adult diner ook van Belcando. Het lijkt nu goed te gaan met hem qua ontlasting......
Dat Adult Diner, zijn dat brokken met saus waar je warm water overheen moet doen, of is het een een "echt" diner met verschillende granen/groenten/brokjes door elkaar waar je warm water overheen moet doen?
groetjes, ingrid

mastiff
Actief
Contacteer:

Nee is een gewone brok waar je verder niks mee hoeft te doen gewoon voeren.
freskin
Zeer actief

mastiff schreef:Nee is een gewone brok waar je verder niks mee hoeft te doen gewoon voeren.
Oke, bedankt!
groetjes, ingrid

Plaats reactie

Terug naar “Voeding”