Mijn ouders (waar ik nog bij woon) willen dit jaar gaan camperen en hebben gevraagd of ik zin had om met onze hondjes (labrador teef van 6 jaar en akita teefje van nu 4,5 maanden (dan 9 maanden)) een weekje naar de camping te komen. Als wij op de camping zitten gaan we wel eens leuke dingen doen (zoals zwemmen) maar meestal zitten we gewoon lekker voor de tent. Het wordt dus geen gekke doe vakantie voor de hondjes, hooguit elke dag naar de bossen en een aantal keer gaan zwemmen.
Nu zitten wij met een paar dingen, en ik hoopte eigenlijk dat iemand misschien tips had.

Wij gaan dus camperen met een tent, wat beide honden nog niet gewend zijn, maar wat naar ons idee geen probleem moet vormen. Echter kunnen we geen 2 benches in de tent kwijt, wat de honden wél gewend zijn. Heeft iemand een tip hiervoor? Is los in de tent (ze mogen best bij mij slapen ^__^) een oplossing?
En zijn er nog andere dingen, naast inentingen, waar ik rekening mee moet houden? We gaan overigens naar Luxemburg en ik ga dan met de auto!
Groetjes Linda en de hondjes