vorige week dinsdag had ie ineens een bult op zijn buikje net boven zijn piemeltje zeg maar, dus mijn zus gelijk naar de dierenarts!!!
maar goed bleek een dikke darmonsteking te zijn, pilletjes meegekregen zou het mee over moeten gaan zei de dierenarts.!!!
nou niet dus afgelopen vrijdag heb ik toch maar weer even gebeld om te vragen of het alweer iets beter ging,
het ging ook idd beter met punky tot vrijdagmiddag toen begon hij ineens zijn pillen uit te spugen dus elke keer met veel moeite de pillen toch binnen weten te krijgen,maar mijn zus had al een zwaar voorvermoeden dat dit wel eens helemaal mis zou kunnen gaan.
vanmiddag was mijn moeder op de koffie bij mijn zus en toen kwam punky binnen strompelen ging onder tafel liggen, mijn zus wou hem oppakken en kwam erachter dat hij alles had laten lopen mijn zus hem helemaal zachtjes schoonmaken en de dierenarts gebeld en ze konden om zes uur komen, daar gekomen was hij al helemaal in shock, hun de kamer binnen dierenarts nagekeken en zei gelijk al dit gaat hij niet redden zowiezo de nacht niet, en dan komt de vraag, wat gaan we doen toch proberen hem er bovenop te krijgen met de vraag of hij niet heel veel pijn zou houden of ftoch maar in laten slapen, en dat hebben ze dus gedaan!!!
ik heb ook een kleine foto van de kleine punkert de schat,
hij is trouwens 2 jaar jong geworden