Zijn neus

Wat een deken he

En toen mijn lieve Merritje

Lief bekkie

Crackelé

En zijn haren er nog door

Andor mocht mee
filmpje sleeën met Andor
Doei!
Moderator: moderatorteam

Yep, en de krullers er in gezetNanna schreef:Je hebt ze toch wel drooggeföhnd hè
Dank, ze zijn ook lief. Merrit is al oud. Die is met de VUT.Lothian schreef:Bijzonder he, dat de sneeuw niet eens smelt door die dikke vachten. Ze hebben enorm lieve koppies!
Slofjes*Esther schreef:Je zwartjeMet die witte snoet en slofjes!
Ze zijn dus in opperbeste conditie, super!!
Pemba schreef:Mooi wintervachtje
antheman schreef:Yep, en de krullers er in gezetNanna schreef:Je hebt ze toch wel drooggeföhnd hè
Dank, ze zijn ook lief. Merrit is al oud. Die is met de VUT.Lothian schreef:Bijzonder he, dat de sneeuw niet eens smelt door die dikke vachten. Ze hebben enorm lieve koppies!

Merrit is nog niet zo oud. Hij is 21 jaar. Maar erg versleten, met ernstige artrose. Hij geniet er erg van dat ze nu aan mijn huis wonen en er regelmatig een kroel, lief woordje komt. En als t kan, gaan we op pad. Kan t niet, dan gaan we terug.Lothian schreef:
Oh, hij (zij?) ziet er nog prima uit! Hoe oud is hij dan?
Dat klopt, niet zo moeilijk om te zien.bellabeest schreef:het is een hafje of zie ik dat nou verkeerd, mijn hafje wordt dit jaar ook 21 en begint ouderdoms kwaaltjes te krijgen
wel als je niet echt kennis hebt van paardenrassen.antheman schreef:Dat klopt, niet zo moeilijk om te zien.bellabeest schreef:het is een hafje of zie ik dat nou verkeerd, mijn hafje wordt dit jaar ook 21 en begint ouderdoms kwaaltjes te krijgen![]()
De zwarte is een Merens.
Je hebt er zélf 1, schrijf je, dan mag ik toch aannemen dat je je eigen ras wel herkent?bellabeest schreef:wel als je niet echt kennis hebt van paardenrassen.antheman schreef:Dat klopt, niet zo moeilijk om te zien.bellabeest schreef:het is een hafje of zie ik dat nou verkeerd, mijn hafje wordt dit jaar ook 21 en begint ouderdoms kwaaltjes te krijgen![]()
De zwarte is een Merens.

Bo mijn lieve friese stabij 
Dank je Cloris.cloris schreef:Wat heb je een fantastische stal, een inloop? mooi stel paarden

antheman schreef:Je hebt er zélf 1, schrijf je, dan mag ik toch aannemen dat je je eigen ras wel herkent?bellabeest schreef:wel als je niet echt kennis hebt van paardenrassen.antheman schreef:Dat klopt, niet zo moeilijk om te zien.bellabeest schreef:het is een hafje of zie ik dat nou verkeerd, mijn hafje wordt dit jaar ook 21 en begint ouderdoms kwaaltjes te krijgen![]()
De zwarte is een Merens.
Ik heb geen idee waar jij woont. Maar ik woon in het midden vh landcloris schreef:Oh geweldig, zoiets zoek ik nog voor mijn merrie, jammer dat je niet in de buurt woont (volgens mij)
Nee, absoluut niet. Ik kan de netten zo hoog of laag hangen als ik zelf wil. Op de 1e foto zie ik idd dat het net laag hangt. Soms leg ik een extra knoop erin, dan hangt de boel wat hoger. Ik heb netten die heel fijnmazig zijn; 3,5 cm en nu met de nieuwe netten zijn ze 3 cm. Ze dragen geen ijzers, daar heb ik dus ook geen vrees van.wanneske schreef:mooie paarden
leuke stal
maar heb je geen schrik dat ze met hun benen in het hooinet blijven hangen
lijkt heel laag op de grond te hangen