's Ochtends voor de wandeling een snoepje/frolicje of stukje kaas.
Dan na de grote wandeling krijgt hij KVV en aan het einde van de middag/begin van de avond na de grote wandeling krijgt hij zijn brokken.
Ik denk niet dat hij al zijn eten op zou krijgen als ik hem maar 1 keer per dag zou voeren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
smorgens of savonds
Moderator: moderatorteam
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Re: smorgens of savonds
Tussen 6.00 en 7.00 uur een sneetje brood zodat hij even wat in de maag heeft. Hij krijgt daar dan ook leverpastij op een beetje vermenselijken mag 
De rest van zijn eten tijdens trainingen. Kiran verdient zijn eten door middel van spelletjes of zoeken. Ook krijgt hij het wel eens in de kong maar daar past ook niet alles in.
Is hij uit logeren of zijn er hier andere honden dan gewoon twee keer per dag s'morgens en s'avonds maar hoe laat dat ligt er aan waar hij is of aan de ritme van de honden die hier zijn.
De rest van zijn eten tijdens trainingen. Kiran verdient zijn eten door middel van spelletjes of zoeken. Ook krijgt hij het wel eens in de kong maar daar past ook niet alles in.
Is hij uit logeren of zijn er hier andere honden dan gewoon twee keer per dag s'morgens en s'avonds maar hoe laat dat ligt er aan waar hij is of aan de ritme van de honden die hier zijn.

- luckydog
- Actief
- Mijn ras(sen): bordercollie , jackrussel, beauceron
Hier voer ik de honden s morgens en s avonds.
Eigenlijk nooit echt op vaste tijden maar wel een half uur nadat mijn Bc van 14 haar medicijnen heeft gehad.
Eigenlijk nooit echt op vaste tijden maar wel een half uur nadat mijn Bc van 14 haar medicijnen heeft gehad.

- Priscill@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 5
Hier "krijgen 's morgens en 's avonds eten. Meestal tussendoor iets om op te kauwen of kluiven.
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi