Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
meissielief schreef:Het paard kijkt op de laatsts foto niet erg blij. Sorry maar ik ben niet zo n voorstander van dieren in het circus.
Ik ook niet hoor, was ook verbaasd toen ik hoorde dat ze een pup aan het circus hadden verkocht.
Maar ja, in Rusland staan ze sowieso anders tegenover dieren dan hier.
Toen ik Romis kreeg, had ik nog de keus uit Romis en Rjurik; wel vreemd om te bedenken dat het dus ook Romis had kunnen zijn die daar op de foto's staat.
meissielief schreef:Het paard kijkt op de laatsts foto niet erg blij. Sorry maar ik ben niet zo n voorstander van dieren in het circus.
Waarom?
Ik denk niet dat dit paard een slechter leven heeft dan het gemiddelde manege paard die met die te dikke, bonkende toerist op zijn rug door het duinzand mag
Of nog erger, het particuliere paard dat 23u per dag (als hij de mazzel heeft dat zijn baasje elke dag komt) in een hokje van 4 bij 4 slijt..
Even buiten beschouwing gelaten dat ik vind dat wilde dieren niet in gevangenschap horen te leven.
Waarom?
Ik denk niet dat dit paard een slechter leven heeft dan het gemiddelde manege paard die met die te dikke, bonkende toerist op zijn rug door het duinzand mag
Of nog erger, het particuliere paard dat 23u per dag (als hij de mazzel heeft dat zijn baasje elke dag komt) in een hokje van 4 bij 4 slijt..
Even buiten beschouwing gelaten dat ik vind dat wilde dieren niet in gevangenschap horen te leven.
Ja, wel een verschil he Hier nog even een foto van de broertjes toen ze klein waren.
Nanna schreef:Ik vind het wel bijzonder dat je zo'n type hond, dat nou niet echt bekendstaat om zijn gehoorzaamheid en volgzaamheid, zo ver krijgt.
Ik vind het dus een prestatie.
En die hond dóet tenminste wat. Ik denk dat hij een leuker leven heeft dan talloze raskameraden die in het russische hun leven aan een ketting mogen slijten.
Die andere honden op dat paard, zijn dat Laiki?
Ja, over het algemeen doen Zuidrussen een kunstje 1 en misschien 2 keer en dan moet je het maar gezien hebben .
En hij is inderdaad in ieder geval wel dagelijks actief bezig met de baas.
Het lijkt wel alsof 2 van de 5 Laiki zijn maar dat weet ik niet.
Het hangt van het dier af, maar ik heb geen problemen met paarden of honden in een circus. Buiten het circus worden paarden en honden ook gebruikt voor ons plezier, onder het mom van fijn samen bezig zijn . mind-teaser
Waarom?
Ja, wel een verschil he Hier nog even een foto van de broertjes toen ze klein waren.
Hier zie pas echt hoe groot ze zijn/ worden
Ze zijn ook wel echt heel leuk als pup
Waarom?
Hier zie pas echt hoe groot ze zijn/ worden
Ze zijn ook wel echt heel leuk als pup
Ze zijn op de laatste foto al wel een maand of 4-5 hoor
Romis is nu zo'n 77cm denk ik.