Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteren dus, op de a16. Ik reed er achter en zag het gebeuren. Ik ben gestopt en heb gekeken of ik wat kon doen, op verzoek wat foto's gemaakt van de schade voor de zekerheid.
Laatst gewijzigd door Jeannettebo op 27 jan 2012 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
wat er nou precies gebeurde weet ik niet. Het was druk en het was net weer allemaal op gang gekomen, ik denk dat er zo'n 100 gereden werd. Die voor mij werd aangtikt en die zag ik tollen. Wat ik hoorde was dat er iemand ineens op zij kwam en zo dit in gan gheeft gezet. Ik denk dat het onoplettendheid is geweest van eentje. Ik was heel blij dat ik genoeg afstand had, ik kon rustig mijn gas loslaten, alarmlampen aan doen en rustig remmen, zodat de rest van het verkeer er niet ook op kon knallen.
Er waren 5 auto's betrokken waarvan 3 total loss, althans daar schaar de auto's van de foto's onder