Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Brigitte schreef:Ohhhh wat gaaaaaaf, gefeliciteerd ennu nu moet ik nog een keer langs komen wat vervelend
Heel vervelend
Maar dan kan je meteen een andere Spanjaard bekijken. Zijn 'oom' Frío staat er n.l. ook
Kan je vertellen dat het erg leuk is om dit mannetje dagelijks te kunnen zien.
Brigitte schreef:Ohhhh wat gaaaaaaf, gefeliciteerd ennu nu moet ik nog een keer langs komen wat vervelend
Ja heel vervelend Bri, maar wel leuk
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou ik ge hem niet tot zijn 3e zo laten staan hoor! ik wil straks wel alvast gaan wandelen, hem in de trailer zetten zodat hij trailermak blijft! als hij 2 is al een keer een dekje op zijn rug leggen, als hij 2.5 is wat grondwerk gaan doen enz. dat wanneer hij gereed is voor het zadel dat ook gewoon geen problemen gaat geven;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Wat een prachtig kado van je moeder. Hij lijkt zich al aardig thuis te voelen in de opfok! Is dit toevallig in Egmond trouwens? Het lijkt op een opfok waar wij ook zijn wezen kijken.
Janneke&Mirtillo schreef:Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Wat een prachtig kado van je moeder. Hij lijkt zich al aardig thuis te voelen in de opfok! Is dit toevallig in Egmond trouwens? Het lijkt op een opfok waar wij ook zijn wezen kijken.
Dankje, ja klopt;)
Tja het beeld is niet heel veel anders maar hij heeft nu een beetje zijn plek in de groep gevonden, laat zich niet meer zomaar wegjagen en ik vernam van Branka dat hij ook al vooraan staat met biks eten! hij heeft dan ook geen aandacht als je niets te eten bij je hebt hoor...
Hij is nog wel de kleinste van de groep en vermoedelijk ook de jongste
De directeur zit te wachten
Maar zoals je weet doet het mannetje het goed. Je hebt vandaag ook kunnen zien dat hij niet de brutaalste is, maar zich ook beslist niet in de hoek laat drukken of weg laat jagen.
Zo zit de Keizer altijd in de auto te wachten. Hebben weer flink wat fotos dus die ga ik zo even uploaden.