Dit was Nanna als baby:Laniboekje schreef:Hey! Die heb ik ook. Maar dan in het grijs.Fafo schreef:En dit zijn haar schoenen:Laniboekje schreef:Gezellig.Fafo schreef: Dit is Nanna:

Moderator: moderatorteam
Dit was Nanna als baby:Laniboekje schreef:Hey! Die heb ik ook. Maar dan in het grijs.Fafo schreef:En dit zijn haar schoenen:Laniboekje schreef:Gezellig.Fafo schreef: Dit is Nanna:
Wat een moppie.Fafo schreef:Dit was Nanna als baby:Laniboekje schreef:Hey! Die heb ik ook. Maar dan in het grijs.Fafo schreef:En dit zijn haar schoenen:Laniboekje schreef: Gezellig.
![]()
Nanna schreef:Ja, ZeelandEnnath schreef:Hoezo ?????Nanna schreef: Lopen de honden in Stockholm met hun eigenaars aan de lijn?
Nou ja, tis weer eens wat anders
Hier lopen de honden altijd met hun baas aan de lijn![]()
Daar zijn de mensen ook veelal niet helemaal in orde. Komt vast door die harde wind.
Nanna schreef:Ja, ZeelandEnnath schreef:Hoezo ?????Nanna schreef: Lopen de honden in Stockholm met hun eigenaars aan de lijn?
Nou ja, tis weer eens wat anders
Hier lopen de honden altijd met hun baas aan de lijn![]()
Daar zijn de mensen ook veelal niet helemaal in orde. Komt vast door die harde wind.
Bij de rsssen waarbij is in de genen zit is ook de mens die hier achter zit. Die hebben door middel van selectief fokken deze hond door de jaren heen gecreerd, dus uiteindelijk kom je altijd bij mensen uit.Lunatic schreef:met vetgedrukte ben ik het toch niet helemaal eens, bij sommige rassen zit het nou eenmaal in de genen, dus worden ze feitelijk wel zo geboren. Ze zijn lief, leuk en sociaal tot een bepaalde leeftijd en dan slaat het ineens om, hoe goed je ze ook opvoed. Dan is het natuurlijk nog wel aan de mens om dat onder controle te houden, dat dan weer wel....senna en odin schreef:Jup daar moet ik Cesar Millan ook gelijk in geven. Het zijn de mensen die ze vals makenDe honden worden niet zo geboren.
Ik woon in een dorp waar welgeteld twee van die kleinere staffords wonen en een viertal Ambullen maar verder niks van dat soort honden. Honden zijn ook nog eens allemaal even lief ook.
Hmmm, de Teckel vormt samen met de Jack Russel en de Chiwawa de top drie van honden die de meeste bijtincidenten veroorzaken. Ik heb enig wantrouwen gekregen voor mensen die eigenlijk geen verstand van honden hebben en ook nooit van plan zijn dat te willen krijgen. Van die figuren die daarom van die 'onschuldige' minihondjes kopen waarmee ze, naar eigen mening, nooit incidenten kunnen veroorzaken en dus daarmee hardleers lopen te stunten.Nanna schreef:Meneer Millan heeft groot gelijk hoor.
Het zijn niet de honden die de schuldigen zijn maar de hersenloze nitwits, veelal uit prachtwijken, met de te kleine plassertjes die ze kopen. En ja, die gaan niet voor gek lopen met een teckeltje.