Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Haha, Mango de beuker weer in de bocht? Ziet er gezellig (maar vooral nat) uit! Blij dat wij een ander gebied hadden om te lopen, lekker droog gebleven.
Hopelijk kan ik de volgende keer mee!
Shima schreef:Haha, Mango de beuker weer in de bocht? Ziet er gezellig (maar vooral nat) uit! Blij dat wij een ander gebied hadden om te lopen, lekker droog gebleven.
Het was net opgehouden met de regen toen wij gingen wandelen. Hartstikke droog
Shima schreef:Haha, Mango de beuker weer in de bocht? Ziet er gezellig (maar vooral nat) uit! Blij dat wij een ander gebied hadden om te lopen, lekker droog gebleven.
Het was net opgehouden met de regen toen wij gingen wandelen. Hartstikke droog
In Leeuwarden ook gelukkig. Laat even weten wanneer jullie weer gaan?
Prachtige fotos weer en wat staat Torros er weer energiek op...Met mijn toestel krijg ik haar nooit zo mooi op de foto omdat ze zo snel is...Ik geniet..
marion nijboer schreef:Prachtige fotos weer en wat staat Torros er weer energiek op...Met mijn toestel krijg ik haar nooit zo mooi op de foto omdat ze zo snel is...Ik geniet..
Ik vind Morris trouwens erg fotogeniek! Die gaat ook echt staan voor de foto
Jessica, dit zijn de eerste foto's van een wandeling, waar Luna zichtbaar op staat, erg mooi! Normaal zie je alleen een waas, of een puntje van haar staart, maar nu staat ze er een aantal keer goed op
Mellow schreef:Ik heb deze wandeling helemaal gemist..
Ik had ook wel meegewild dus wie wil mij een heads up geven als jullie weer heen gaan? (mits het in een weekend valt)
marion nijboer schreef:Prachtige fotos weer en wat staat Torros er weer energiek op...Met mijn toestel krijg ik haar nooit zo mooi op de foto omdat ze zo snel is...Ik geniet..
luna2906 schreef:Ik vind Morris trouwens erg fotogeniek! Die gaat ook echt staan voor de foto
Jessica, dit zijn de eerste foto's van een wandeling, waar Luna zichtbaar op staat, erg mooi! Normaal zie je alleen een waas, of een puntje van haar staart, maar nu staat ze er een aantal keer goed op
ze zijn nog aardig gelukt, ondanks het donkere weer
Mellow schreef:Ik heb deze wandeling helemaal gemist..
Ik had ook wel meegewild dus wie wil mij een heads up geven als jullie weer heen gaan? (mits het in een weekend valt)