Precioso Viano, zoon van Precioso Piropo en Luna
Nu 7 maanden jong en compleet uit verband qua bouw, mega overbouwd en een slungel op spinnepootjes. Er zit geen vet op, hij groeit als kool.
Gister hebben wij hem opgehaald en naar de opfok gebracht, altijd weer een sneu momentje vind ik, want moeder en zoon worden gescheiden.. hij moet nu aarden in de groep, hij werd zeker niet direct geaccepteerd maar stelde zich mooi onderdanig op maar sloeg netjes van zich af toen het nodig was. We moesten snel weer weg want moeders stond ook op de kar, voordat ze echt gaan roepen naar elkaar en Viano de keuze maakt om over het hekwerk te springen.. Gisteravond kreeg ik het bericht dat hij rustig stond maar nog wel opgenomen moest worden in de groep, hopelijk vindt hij snel zijn plekje.
Nu staan ze nog onder de kap op de boerderij met een uitloopje, in april gaan ze met deze groep het land op, en dan gaan ze volgende winter de grote schuur in want dan zijn het allemaal flinke hengsten aan het worden.
nog thuis:

Zijn prachtige hoofd:

Rondrennen want die andere paarden zijn natuurlijk heel eng en vooral ook opdringerig;

Kennismaking:

Op de achtergrond nog een Andalusier:

Vanmiddag ga ik weer even kijken bij hem, hopelijk wordt hij al geaccepteerd en kan hij dus gewoon bij de groep eten! en dan gaan we maar hopen dat hij mooi en gezond op groeit zodat we er nog heel veel plezier mee gaan beleven, maar ik moet even zeggen; Bedankt Mam