Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou mama is vrij klein hoor maar hij is idd wel enorm gegroeid he.. haha hopelijk groeit hij nog een heel flink stuk hoor:)
nathalie schreef:Issie van jou nu?
Sta er even van te kijken hoe bespierd zo'n veulentje al is
Nee hij is nog van de eigenaresse van zijn mama
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wordt 'ie niet wit? (Niet lachen hè, als dit een stomme vraag is, ben een paarden nitwit... )
Ik lach niet hoor, alle schimmels worden donker geboren, hij wordt schimmel uiteindelijk maar hoe snel dat gaat en wanneer?
Inge O schreef:jammer dat hij schimmel wordt (toch?), ik vind hem prachtig van kleur zo .
Neeeee, een zwartschimmel of een zilverschimmel blijft fantastisch, ik hoop dat hij het zilver van papa krijgt hoor!
nathalie schreef:I
Nog??? Wordt 'ie van jou dan?
Op het moment dat dat het geval is zal ik het direct melden