Moderator: moderatorteam
aman.en.don schreef:in het gebied rond het kerkpolderpark word gif gestrooid. wie het exact doet weet ik niet maar wel de reden. er woont hier een homo stel met een oude herder die altijd netjes aangelijnd loopt en verder niet uitvalt. dit stel willen ze weg treiteren. bij een ander homo stel is dat ze ook gelukt. de herder heeft het gelukkig overleefd maar wel op het nippertje. gif ligt oa langs het water aan de bachsingel, beethovenlaan,händellaan, en het park gelegen ongeveer tussen de beethovenlaan, buitenhofdreef, A4 en de ziekenhuizen. gif word met name in eetbare dingen gestopt zoals bijvoorbeeld worst, hondenkoekjes etc.
![]()
![]()
Bij mijn weten is het onverstandig om honden een dot zout te geven, gewoon met de hond langs de DA. Lijkt me beter.Forecastle collies schreef:aman.en.don schreef:in het gebied rond het kerkpolderpark word gif gestrooid. wie het exact doet weet ik niet maar wel de reden. er woont hier een homo stel met een oude herder die altijd netjes aangelijnd loopt en verder niet uitvalt. dit stel willen ze weg treiteren. bij een ander homo stel is dat ze ook gelukt. de herder heeft het gelukkig overleefd maar wel op het nippertje. gif ligt oa langs het water aan de bachsingel, beethovenlaan,händellaan, en het park gelegen ongeveer tussen de beethovenlaan, buitenhofdreef, A4 en de ziekenhuizen. gif word met name in eetbare dingen gestopt zoals bijvoorbeeld worst, hondenkoekjes etc.
![]()
![]()
Wat een misselijke streek
Het wordt met de dag gekker
Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt ,met vis uit een blik
Ben toen snel naar huis gegaan ,en heb de honden een flinke dot zout gegeven
En alles kwam er weer uit gelukkig
Helaas kan je niet alle soorten gif met zout oplossen
Wel handig als je altijd wat bij je heb
Want het kan wel je hond redden van een vreselijke dood
Helaas weet je niet wat voor soort gif ze gebruiken
Maar ik zou dan maar denken als je maar een seconde telang wacht kan het ook fataal zijn
Marianne Forecastle collies
in eerste instantie geeft het irritatie van het maagdarm-slijmvlies met braken en diarree tot gevolg. Ook treden er ulceraties en bloedingen op in het maag-darmkanaal. De maag-darmklachten kunnen leiden tot uitdroging, verzuring, hypoglykemie en shock.
Daarnaast treedt er verplaatsing van water op van de weefsels naar de bloedvaten met als gevolg perifeer en longoedeem, maar ook uitdroging, bloedingen en infarcten van de hersenen, wat weer leidt tot neurologische verschijnselen (rusteloos, prikkelbaar, toevallen). Tenslotte treden er ook nog een scala aan symptomen op waarvan hartritmestoornissen de belangrijkste zijn.
De vergiftiging opheffen dmv infusen is ook gevaarlijk, want er bestaat een reëel risico dat de hersenen teveel water opnemen en gaan zwellen, wat dezelfde neurologische symptomen geeft.
Als je dat allemaal overleeft, zullen je nieren vast ook wel schade hebben opgelopen.
Trouwens, de fatale hoeveelheid zout ligt vanaf 1,9 gram per kg lichaamsgewicht.
Waarom denk jij dat het hierom simpele mensen gaataman.en.don schreef:ik woon er dus helaas ook. ben nu extra alert en helaas kan mijn zoon kayla nu ook even niet meer uitlaten. ben veel te bang dat ze wat eet. daro mocht hij zoiezo al niet mee naar buiten.
ik weet het van mensen (met hond) hier in de flat die met het homo stel om gaan. hun wonen geloof ik de volgende flat. het zijn een beetje simpele mensen maar verder wel altijd vriendelijk. die herder is een echte herder die niet alle honden leuk vind maar al een ouwetje die bij mijn weten altijd aangelijnd loopt. ik snap niet dat mensen hun dit aan willen doen. misselijk gewoon. of dat je nou wel of niet iets tegen homo's hebt, je hoeft er toch niet bij in bed te liggen dus laat die mensen lekker gelukkig zijn. tis niet dat ik ze op straat ooit klef heb zien doen dus niemand heeft last van hun sexuele geaardheid. ik kan er met me pet niet bij.
edit: voor mensen die hier in de buurt wonen/veel komen wil ik best onze straatnaam geven maar dan wel via pb. dan weet je waar je extra alert moet zijn.
Volgens mij geloof je het niet helemaal hè Kees..bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
Volgens mij gewoon ouwewijffen klets![]()
van ik ken weer iemand en die iemand die is met die homo's bevriend
en wonen in de andere flat maar zijn een beetje simpel
maar het is allemaal echt waar hoor.
![]()
Want die andere homo's zijn ook al weggepesten als ze nu intiem deden op straat
ja dan maar gewoon ik heb niets tegen homo's hoor
want dan kijk ik wel de andere kant uit
en dat maakt toch niet uit met wie je slaapt zolang ik er maar niet naast hoef te liggen
,.
Goh kijk eens hoe tollerant ik wel niet benen nu dit weer goh wat erg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk jij Thom.?thom schreef:Volgens mij geloof je het niet helemaal hè Kees..bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
en dat maakt toch niet uit met wie je slaapt zolang ik er maar niet naast hoef te liggen
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is aboutbudha, als je hem nodig hebtbouvierpoedel schreef:Wat denk jij Thom.?thom schreef:Volgens mij geloof je het niet helemaal hè Kees..bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat jij je gedachten er eens over gaan jongen , zou het toch een complot zijn.??.
Waar is aboutbudha, als je hem nodig hebtthom schreef:bouvierpoedel schreef:Wat denk jij Thom.?thom schreef:Volgens mij geloof je het niet helemaal hè Kees..bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat jij je gedachten er eens over gaan jongen , zou het toch een complot zijn.??.
Maar Kees, er stond toch een bordje bij dat het voor die homo's was? Anders kan niemand dat weten toch?bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
Das dan weer heel exlusief speciaal voor homo's.Selene schreef:Maar Kees, er stond toch een bordje bij dat het voor die homo's was? Anders kan niemand dat weten toch?bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bouvierpoedel schreef:Das dan weer heel exlusief speciaal voor homo's.Selene schreef:Maar Kees, er stond toch een bordje bij dat het voor die homo's was? Anders kan niemand dat weten toch?bouvierpoedel schreef:Ik geloof er geen flikkervan , wel dat er waarschijnlijk gif ligt maar dat het tegen homo's gericht is niet.
![]()
,.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja je moet die flikkers ook alles voorkauwen ook hé anders zitten ze overal met hun poten aan.