Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Muk schreef:Ziet er netjes uit. Al koop ik liever zo'n ding dan dat ik het maak.
Zelf maken is erg leuk..........
De bedoeling is dus dat er een snoepje in de pijp gaat. Die is op zo'n manier geboord, dat het snoepje altijd beneden ligt tegen het gelijmde dekseltje. Sam moet dus precies zo lang de poot op het uiteinde leggen, dat de buis omkiept. Maar als hij te snel loslaat, dan komt het snoepje niet naar beneden rollen en rolt weer terug, als de pijp te vroeg weer omkiepert. De timing is dus belangrijk. De grote pijp heeft dan weer een andere timing nodig dan de kleinere pijpen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het 'recept' geniaal vind bedacht. Ik heb het dus niet zelf bedacht, dat snap je wel he?
Oh leuk ! Dan moet de pijp aan een kant naar beneden gehaald worden en dan komt snoepie eruit ?
Ja gaaf !
Er is trouwens ook zo'n leuke pagina op FB ! Die zal jij vast ook leuk vinden !( dikke kans dat je daar al zit )
Hans heeft van de week een flessenstandaard gemaakt. heb er nu 3 dingen aan gemaakt. Rammen dat ze doen !
Slechte foto ( met mobiel )
MJ schreef:Oh leuk ! Dan moet de pijp aan een kant naar beneden gehaald worden en dan komt snoepie eruit ?
Ja gaaf !
Er is trouwens ook zo'n leuke pagina op FB ! Die zal jij vast ook leuk vinden !( dikke kans dat je daar al zit )
Hans heeft van de week een flessenstandaard gemaakt. heb er nu 3 dingen aan gemaakt. Rammen dat ze doen !
Oh, die is ook erg leuk, heb ik ook een keer gezien inderdaad, weet niet meer waar, maar wat leuk he? Tja, ik vind zelf maken altijd wel heel leuk, vooral die eigenwijze nieuwsgierige Sam er dan bij te koekeloeren...
MJ schreef:Oh leuk ! Dan moet de pijp aan een kant naar beneden gehaald worden en dan komt snoepie eruit ?
Ja gaaf !
De pijp moet inderdaad naar beneden gehaald worden, niet te kort, want dan wipt ie terug en gaat het snoepje dus ook terug..........
minhie schreef:Heel mooi! Is er al een filmpje of fotoreportage hoe sam het doet
Nee, dat nog niet. het duurde ook echt wel even voor hij het door had trouwens..... Gister op de workshop had hij het direct door, want die buisjes zijn wat korter....
minhie schreef:Heel mooi! Is er al een filmpje of fotoreportage hoe sam het doet
Nee, dat nog niet. het duurde ook echt wel even voor hij het door had trouwens..... Gister op de workshop had hij het direct door, want die buisjes zijn wat korter....
Wat extra hersen gekraak Haha.
Ik vraag me trouwens af.. nu hij het door heeft; is het nog wel leuk? of ramt hij meteen zijn poot erop en hier met dat snoepje?
Euh, geen flauw idee...... heb ik wat op facebook dan? Geen actiefoto's, of misschien van de workshopmiddag.... Toch eens even kijken naar mijn facebook........
Ja gaaf !
Van deze fles heb ik hier op het forum een keer een filmpje gezien, ik weet niet meer van wie dat was. Maar zo simpel te maken en zo leuk om de honden ermee bezig te zien.