gewoon zoJeannettebo schreef:....
6.Het optillen en overgeven van de hond aan een andere persoon.

hoewel Bo vast iets zwaarder is

Moderator: moderatorteam
gewoon zoJeannettebo schreef:....
uhu gewoon even zo met 55+ kgElly* schreef:gewoon zoJeannettebo schreef:....
hoewel Bo vast iets zwaarder is
Ja, dan mag een vervanger de hond tillen. Zware honden mogen ook door 2 personen getild wordenfrank1985 schreef:is er voor bovenstaande eigenlijk iets geregeld ? ik bedoel, als je een hond hebt die voor je zelf te zwaar is om te tillen. gewoon omdat het een heel zware hond is of bijv door je gezondheid.
zijn daar regels voor? mag je het bijv door een ander laten doen ?
sorry offtopic maar vroeg het me ff af
mooi, bij EG hoefde ik hem ook niet op tafel te tillen gelukkigInge schreef:Ja, dan mag een vervanger de hond tillen. Zware honden mogen ook door 2 personen getild wordenfrank1985 schreef:is er voor bovenstaande eigenlijk iets geregeld ? ik bedoel, als je een hond hebt die voor je zelf te zwaar is om te tillen. gewoon omdat het een heel zware hond is of bijv door je gezondheid.
zijn daar regels voor? mag je het bijv door een ander laten doen ?
sorry offtopic maar vroeg het me ff af
Volgens mij niet meer, toch?edt, zie net pas dat daar 2 van mijn "puppen" trainen, Chic & Dappie
kloptfalkje schreef:Volgens mij niet meer, toch?edt, zie net pas dat daar 2 van mijn "puppen" trainen, Chic & Dappie
Oké, zag enkel de foto's & t stuk text....vandaar...janinca2002 schreef:kloptfalkje schreef:Volgens mij niet meer, toch?edt, zie net pas dat daar 2 van mijn "puppen" trainen, Chic & Dappie
top thanxcrutz schreef:& vlak bij waar je mss naar toe wil
http://www.phvfortderovere.com/index.html
is ook al eens voor het basis certificaat geoefend naast de reguliere programma's
Henk is daar gestopt Carmen, en daarmee is m.i. het hart, de kennis en de ervaring op dat gebied ook erg veel minder geworden...... Dus ik zou het eerder elders proberen, zeker als groene geleider, bijvoorbeeld bij Sjaak in Haghorst of in Stiphout (daar ben ik ook lid trouwens).crutz schreef:& anders voor t zoekhonden evt de club hier in de buurt in Reek...
ik heb momenteel email contact met Francien van DHIHV. Ik wil daar graag komen kijken en heb er nog twee aangeschreven, alleen daar heb ik nog niks van gehoord. Ik wacht even met verder aanschrijven, ik kan ze toch niet allemaal tegelijk bezoeken en ik hoef ook niet morgen een club te hebbenGos schreef:Henk is daar gestopt Carmen, en daarmee is m.i. het hart, de kennis en de ervaring op dat gebied ook erg veel minder geworden...... Dus ik zou het eerder elders proberen, zeker als groene geleider, bijvoorbeeld bij Sjaak in Haghorst of in Stiphout (daar ben ik ook lid trouwens).crutz schreef:& anders voor t zoekhonden evt de club hier in de buurt in Reek...
Ik ben dus lid bij de Held in 't Veld in Stiphout voor het zoekhondengebeuren, en bij een meer traditionele club in Nistelrode voor PH1 enz. Reden voor die laatste club: ik kende de mensen omdat mijn man er lid is; er is een fanatieke actieve kern die echt met elkaar bezig is; prachtig terrein en veel kennis. Maar je moet er altijd maar net tussen passen denk ik. Qua trainingsstijl loopt het nogal uiteen, alhoewel er wel een aantal behoorlijk op een lijn zit en we daarmee goed vooruit kunnen.
Dan zie ik je misschien daar wel! vanwege mijn werk en de afstand van mijn woonplaats naar Stiphout train ik er doordeweeks niet (dan ben ik gaar in m'n kop voordat ik er ben en dat schiet ook niet op), alleen op zaterdag (de rest train ik in Nistelrode). Succes in ieder geval!Jeannettebo schreef: ik heb momenteel email contact met Francien van DHIHV. Ik wil daar graag komen kijken en heb er nog twee aangeschreven, alleen daar heb ik nog niks van gehoord. Ik wacht even met verder aanschrijven, ik kan ze toch niet allemaal tegelijk bezoeken en ik hoef ook niet morgen een club te hebben
mijn afstand is ook niet al te kleinGos schreef:Dan zie ik je misschien daar wel! vanwege mijn werk en de afstand van mijn woonplaats naar Stiphout train ik er doordeweeks niet (dan ben ik gaar in m'n kop voordat ik er ben en dat schiet ook niet op), alleen op zaterdag (de rest train ik in Nistelrode). Succes in ieder geval!Jeannettebo schreef: ik heb momenteel email contact met Francien van DHIHV. Ik wil daar graag komen kijken en heb er nog twee aangeschreven, alleen daar heb ik nog niks van gehoord. Ik wacht even met verder aanschrijven, ik kan ze toch niet allemaal tegelijk bezoeken en ik hoef ook niet morgen een club te hebben
Geeft niet, nu weet je het tochcrutz schreef:Je ziet al weer Ellen, zit daar helemaal niet in;-)
Jeetje, is Henk dan helemaal gestopt met Zoekhonden??? Of zit ie nu elders?Gos schreef:Henk is daar gestopt Carmen, en daarmee is m.i. het hart, de kennis en de ervaring op dat gebied ook erg veel minder geworden...... Dus ik zou het eerder elders proberen, zeker als groene geleider, bijvoorbeeld bij Sjaak in Haghorst of in Stiphout (daar ben ik ook lid trouwens).crutz schreef:& anders voor t zoekhonden evt de club hier in de buurt in Reek...
zou ik mogen komen kijken daar?Inge schreef:Jeetje, is Henk dan helemaal gestopt met Zoekhonden??? Of zit ie nu elders?Gos schreef:Henk is daar gestopt Carmen, en daarmee is m.i. het hart, de kennis en de ervaring op dat gebied ook erg veel minder geworden...... Dus ik zou het eerder elders proberen, zeker als groene geleider, bijvoorbeeld bij Sjaak in Haghorst of in Stiphout (daar ben ik ook lid trouwens).crutz schreef:& anders voor t zoekhonden evt de club hier in de buurt in Reek...
Toevallig gaan wij zondag trainen in Haghorst
Gewoon even Sjaak Evers bellen, mag vast welJeannettebo schreef:zou ik mogen komen kijken daar?Inge schreef: Toevallig gaan wij zondag trainen in Haghorst
Henk is helemaal gestopt met KNPV Zoekhonden in Reek, en is sowieso even uit de running. Mogelijk helpt hij nog wel met de vaststaande keuringen van de komende tijd.Inge schreef:Jeetje, is Henk dan helemaal gestopt met Zoekhonden??? Of zit ie nu elders?
ga ik doenGos schreef:Gewoon even Sjaak Evers bellen, mag vast welJeannettebo schreef:zou ik mogen komen kijken daar?Inge schreef: Toevallig gaan wij zondag trainen in Haghorst
Wie weet tot zondag danJeannettebo schreef:ga ik doenGos schreef:Gewoon even Sjaak Evers bellen, mag vast welJeannettebo schreef:zou ik mogen komen kijken daar?Inge schreef: Toevallig gaan wij zondag trainen in Haghorst
En??? Ben je er zondag dan of een andere dag?Jeannettebo schreef:Oh ik had hem al gemaild, heb net mail terug ontvangen
ik kom sowieso een kee rop donderdag voor zoekhonden. Blijkbaar dacht hij da tik alleen daarvoor kwam, dus heb teruggemaild dat ik ook in de andere takken geïnteresseerd ben. Ik wil in ieder geval graag komen zondag.Inge schreef:En??? Ben je er zondag dan of een andere dag?Jeannettebo schreef:Oh ik had hem al gemaild, heb net mail terug ontvangen
Tot morgen danJeannettebo schreef:Zaterdag ga ik kijken bij de wedstrijd in Stiphout.