Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Het is mischien een domme vraag, maar ik heb deze halsband gekregen maar ik weet niet hoe hij werkt. Is de enige manier om hem vast te maken door de klip van de riem aan de 2 oogjes vast te klikken of zie ik iets over het hoofd?
manonalberts schreef:Ok, bedankt. Het is indd de halsband van de foto.
Zouden die tussenstukjes los verkrijgbaar zijn ergens? anders kan ik er mischien wel eentje maken.
Ik weet niet of ze los verkrijgbaar zijn, maar je moet wel goed opletten dat de maat klopt anders is het alsnog niet te gebruiken zoals het bedoeld is..
je kunt gewoon een stukje van een dunnere wurgketting afknippen met een tang.
de super sterke oogjes zijn ook wel te verkrijgen hoor.
heb ze vaak genoeg zelf gemaakt.
zelfs van fronts voor paarden.
Ik kocht laatst een nieuwe flex en daar zat precies zo'n bandje bij, van stof. Na enig pielen kwam ik er achter dat het inderdaad een kwestie is van de musketonhaak simpelweg door allebei de oogjes te halen.
Dat ontbrekende stuk kun je wel los kopen, maar hoe krijg je het aan elkaar? Die ringen zijn allemaal dicht gelast, en die moet je ook hebben, anders trekt een hond ze vroeg of laat toch kapot. Je kan er wel een nylon of leren bandje tussen laten zetten bij de schoenmaker, maar dan moet er nog een D ringetje aan, en ik weet niet of het er mooier van wordt. Voor die €8,00 zou ik me de moeite besparen en een nieuwe kopen
Hanneke2 schreef:Ik kocht laatst een nieuwe flex en daar zat precies zo'n bandje bij, van stof. Na enig pielen kwam ik er achter dat het inderdaad een kwestie is van de musketonhaak simpelweg door allebei de oogjes te halen.
Dat is een extra beveiliging. Omdat het oooooooit eens gebeurt is, dat en halsband kapot ging en toen kreeg iemand de musketon vn de flexi in zijn of haar gezicht.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Hanneke2 schreef:Ik kocht laatst een nieuwe flex en daar zat precies zo'n bandje bij, van stof. Na enig pielen kwam ik er achter dat het inderdaad een kwestie is van de musketonhaak simpelweg door allebei de oogjes te halen.
Dat is een extra beveiliging. Omdat het oooooooit eens gebeurt is, dat en halsband kapot ging en toen kreeg iemand de musketon vn de flexi in zijn of haar gezicht.
fes/lou schreef:Ik heb ook Jack Russells, ik weet hoe hard ze trekken
En voor die paar euro's wilde ik het risico ook niet lopen...
Wat weegt een jack russel 6 kilo of zo nou die zal hard trekken.
Stel je niet aan die kleine dingen hou je met je pink nog beet.
Die krijgen niets kapot.
Aggut, een bullterriereigenaar....het zal ook weer niet.....
Maar mijn honden zijn goed op gewicht, niet zo moddervet en wegen een kilo of 7. En omdat ze spieren hebben ipv vet, zijn ze verhoudingsgewijs best sterk....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Die krijgen niets kapot.
wow nou vergis je niet hoor.
als bob niet mee wil komen is het net een betonblok.
Die krijgen niets kapot.
Ja, maar houdt een sleutelring wel een gewicht van 6 kilo? Ik denk dat die het niet lang volhoudt. Ik zou deze halsband de kliko ingooien en een mooie halfcheck kopen.
fes/lou schreef:Aggut, een bullterriereigenaar....het zal ook weer niet.....
Maar mijn honden zijn goed op gewicht, niet zo moddervet en wegen een kilo of 7. En omdat ze spieren hebben ipv vet, zijn ze verhoudingsgewijs best sterk....
Ha ha het broodfokkertje is jaloers op mijn mooie hondjes.
Mijn hondjes zijn beter op gewicht als die kleine worstjes van jou.
fes/lou schreef:Aggut, een bullterriereigenaar....het zal ook weer niet.....
Ha ha het broodfokkertje is jaloers op mijn mooie hondjes.
Mijn hondjes zijn beter op gewicht als die kleine worstjes van jou.