Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanochtend in de Amsterdamse waterleiding duinen een rondje gelopen om te kijken of ik wat damherten op de foto kon krijgen.
En volgens mij is het wel goed gelukt
Die beesten moeten zich toch bekocht voelen he. Kom je ter wereld als hups hert dat alles kan en een paar jaar later zit je met zo'n topzware kop en zo'n onhandig stel harken op je kop
Dit zijn inderdaad "wilde" damherten.
Het is een gebied waar drinkwater wordt gereinigd voor gebruik, daardoor is het gebied met een hek omheind.
De herten hebben het zo goed dat de populatie nog steeds aan het groeien is.
Ik geloof dat de laatste tellingen iets was van 2500 damherten op een gebied van 3500 hectare.
Een groot deel van de herten is gewend aan mensen en als je je rustig gedraagd zou je ongeveer tot een afstand van 40 meter kunnen komen ongeveer, dichterbij kom je niet.
Trouwens, deze foto's heb ik vanochtend om een uurtje of 10 gemaakt. Op de zaterdagmiddag en zondag zal het een stuk moeilijker zijn ze te vinden denk ik doordat het dan een stuk drukker is met wandelaars
Marjoleine schreef:Die beesten moeten zich toch bekocht voelen he. Kom je ter wereld als hups hert dat alles kan en een paar jaar later zit je met zo'n topzware kop en zo'n onhandig stel harken op je kop
Maar prachtige foto's, dat absoluut!
Volgens mij hebben ze ook standaard hoofdpijn/nekpijn van dat zware gewei
Marjoleine schreef:Die beesten moeten zich toch bekocht voelen he. Kom je ter wereld als hups hert dat alles kan en een paar jaar later zit je met zo'n topzware kop en zo'n onhandig stel harken op je kop
Maar prachtige foto's, dat absoluut!
mooie foto's inderdaad! die zijn hier niet, geloof ik!