Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond trainen met mensenvlees
Moderator: moderatorteam
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Hond trainen met mensenvlees
Lijkschouwer steelt ruggenwervels MILWAUKEE
Een Amerikaanse lijkschouwer heeft een deel van een stoffelijk overschot achterovergedrukt. De vrouw sneed bij een onderzoek ruggenwervels uit een lijk. Daarmee wilde ze naar eigen zeggen haar hond trainen. Als het dier de geur van menselijke resten zou herkennen, kan het zoeken naar doden.
Bron: de Telegraaf
Eeeeeeeuuuuuuuiiiiiiiuwwww! Ik zet het maar bij hond en leed, maar eigenlijk is het natuurlijk andersom. Maar schokkend is het wel!
Een Amerikaanse lijkschouwer heeft een deel van een stoffelijk overschot achterovergedrukt. De vrouw sneed bij een onderzoek ruggenwervels uit een lijk. Daarmee wilde ze naar eigen zeggen haar hond trainen. Als het dier de geur van menselijke resten zou herkennen, kan het zoeken naar doden.
Bron: de Telegraaf
Eeeeeeeuuuuuuuiiiiiiiuwwww! Ik zet het maar bij hond en leed, maar eigenlijk is het natuurlijk andersom. Maar schokkend is het wel!
- langehond1
- Zeer actief
Re: Hond trainen met mensenvlees
Mwoah. Als er echt crisis komt en alle koeien en schapen op zijn is er een grote groep tokkies die ik gaarne aan mijn honden zou voeren. Mijn honden voeren met mens en zelf het wild eten dat de honden opleveren zou mijn eerste keus zijn.
L
L
Ik vind het niet zo schokkend eigenlijk 

- dagmar88
- Zeer actief

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/vro ... offer.aspx
Een vrouw uit het Amerikaanse Florida is moeten opstappen bij de brandweer nadat aan het licht kwam dat ze haar lijkenhond africhtte met behulp van de voet van een verkeersslachtoffer.
De 38-jarige Cindy Economou had aan haar baas gevraagd of ze een menselijke voet mocht gebruiken op haar hond te trainen. Toen haar baas dat voorstel weigerde, besloot Economoe om een afgerukte voet van een verkeersslachtoffer te stelen.
De vrouw bewaarde het lichaamsdeel in haar diepvriezer en trainde haar lijkenhond ermee. Toen dat uitlekte, mocht ze stante pede haar biezen pakken.
Maar goed, lichaamsdelen stelen vind ik kwalijk, er mee trainen niet

- Tank
- Zeer actief
Tsja anders dan gaat het ook maar rotten in de grond. Die hond weet niet beter en als 'ie het wel wist zou het hem nog niet uitmaken vermoed ik 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
- dagmar88
- Zeer actief
Hoe train je normaal eigenlijk een lijkenhond?janinca2002 schreef:Een paar jaar geleden was een soort gelijk geval in NL
-
- Zeer actief
- Contacteer:
je hebt kunstmatige nagemaakte stoffen .je kunt ook haren en tanden van mensen gebruiken. Als iemand is overleden kun je daar kleding bijleggen die de geur dan overnemen.dagmar88 schreef:Hoe train je normaal eigenlijk een lijkenhond?janinca2002 schreef:Een paar jaar geleden was een soort gelijk geval in NL
Jan

- dagmar88
- Zeer actief
Met één voet van jou kunnen ze al 6 honden trainenNanna schreef:Ik wil mezelf na mijn sneven wel doneren als lijkenspeurvlees hoor![]()
Dan snijden ze me maar in mootjes en gebruiken dat voor die honden.
Kunnen ze héél veel honden en geleiders blij maken en tot ver in 2015 trainen

- dagmar88
- Zeer actief
Beetje apart dan... Als lijkenschouwer heb je toch toegang tot dat alles.janinca2002 schreef:je hebt kunstmatige nagemaakte stoffen .je kunt ook haren en tanden van mensen gebruiken. Als iemand is overleden kun je daar kleding bijleggen die de geur dan overnemen.dagmar88 schreef:Hoe train je normaal eigenlijk een lijkenhond?janinca2002 schreef:Een paar jaar geleden was een soort gelijk geval in NL
Die kunstmatige geurstoffen ken ik inderdaad van wild, helemaal niet aan gedacht

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ongeveer 20 % van de honden mijden dode mensen. Ik denk dat bij de lucht van Nanna dit % stijgt tot 100% 

Jan

-
- Zeer actief
ik ook niet, snap ook niet zo goed, waarom dit bij leed staatFafo schreef:Ik vind het niet zo schokkend eigenlijk

tenzij de geur echt niet te harden is, dan is het wel sielug natuurlijk

- Jeannettebo
- Zeer actief
mag toch hopen van niet, dat betekent dat je zeer binnekort het loodje moet leggenNanna schreef:Ik wil mezelf na mijn sneven wel doneren als lijkenspeurvlees hoor![]()

- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
S@ndr@ schreef:ik ook niet, snap ook niet zo goed, waarom dit bij leed staatFafo schreef:Ik vind het niet zo schokkend eigenlijk![]()
tenzij de geur echt niet te harden is, dan is het wel sielug natuurlijk

-
- Zeer actief
Met die kleding krijg je dan alleen niet de verschillende stadia van ontbinding van het vlees. Of blijft de kerngeur dan toch hetzelfde?janinca2002 schreef:je hebt kunstmatige nagemaakte stoffen .je kunt ook haren en tanden van mensen gebruiken. Als iemand is overleden kun je daar kleding bijleggen die de geur dan overnemen.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt je hebt dan vaak alleen de geur van 1e 48 uur ,afhankelijk hoe lang de persoon al overleden is. varkensvlees word ook wel gebruikt omdat de geur veel lijkt op dat van mensen.Gos schreef:Met die kleding krijg je dan alleen niet de verschillende stadia van ontbinding van het vlees. Of blijft de kerngeur dan toch hetzelfde?janinca2002 schreef:je hebt kunstmatige nagemaakte stoffen .je kunt ook haren en tanden van mensen gebruiken. Als iemand is overleden kun je daar kleding bijleggen die de geur dan overnemen.

Jan

- Annemarie Rouw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippets
- Aantal honden: 4
Ik zou nu graag al vast wat vlees willen doneren, mits verwijderd en netjes afgewerkt door een plastisch chirurg.Nanna schreef:Ik wil mezelf na mijn sneven wel doneren als lijkenspeurvlees hoor![]()

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Hou toch eens op met Nanna-pestenjaninca2002 schreef:Klopt je hebt dan vaak alleen de geur van 1e 48 uur ,afhankelijk hoe lang de persoon al overleden is. varkensvlees word ook wel gebruikt omdat de geur veel lijkt op dat van mensen.Gos schreef:Met die kleding krijg je dan alleen niet de verschillende stadia van ontbinding van het vlees. Of blijft de kerngeur dan toch hetzelfde?janinca2002 schreef:je hebt kunstmatige nagemaakte stoffen .je kunt ook haren en tanden van mensen gebruiken. Als iemand is overleden kun je daar kleding bijleggen die de geur dan overnemen.

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- foxyshiloh
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): mix
Gatverdamme, ik lees net de titel. Mijn hemel hoe komt iemand er op??

- It's a dogs life

- ZaZa
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja, das beter dan een onschuldige koe ervoor dood maken!Tank schreef:Tsja anders dan gaat het ook maar rotten in de grond. Die hond weet niet beter en als 'ie het wel wist zou het hem nog niet uitmaken vermoed ik
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Ik vind ook alleen het stelen schokkend en niet het gebruik van de resten.
Waar op je donorcodicil mag je aankruisen dat je lijk ook voor dit soort trainingsdoeleinden mag worden ingezet?
Waar op je donorcodicil mag je aankruisen dat je lijk ook voor dit soort trainingsdoeleinden mag worden ingezet?