Ik heb zulke goede ervaringen met deze NSAID pijnstiller, maar kom er achter dat het bij haast niemand bekend is.
Ik begin bij het begin. Onze kruising labrador/herder van 8 jaar heeft hele erge artrose in zijn ellebogen. Toen hij ca. 4 jaar was dachten wij dat het over was zoveel pijn had hij.
Tijden heeft hij Metacam gehad, daarna Novacam (zelfde werkzame stof als metacam alleen goedkoper). Hier deed hij het goed op, echter moest hij het elke dag hebben. Rymadyl reageerde hij niet of nauwelijks op.
Toen hoorde ik over Trocoxil. Hiervan moeten ze 1 keer per maand een kauwtablet hebben.
Youri doet het zo ontzettend goed op de Trocoxil. Ook is de oude hond van een vriendin er sinds 2 maanden aan en ook deze hond beweegt veel gemakkelijker. Laatstgenoemde hond had met diverse andere pijnstillers maagproblemen en bij de trocoxyl dus niet.
Trocoxil is prijstechnisch ook niet verkeerd.
Als je Youri nu ziet spelen met onze andere hond en met de 2 boxers van een vriendin, dan zou je niet geloven wat je op rontgenfoto's van zijn ellebogen ziet.
Stokken en ballen gooien doen we niet meer, wat hij zelf doet proberen we te temperen, maar we houden hem niet tegen.
Omdat ik dus nooit iemand over Trocoxil hoor en onze ervaring zo goed is, dacht ik: ik schrijf het op dit forum zodat andere hondeliefhebbers er misschien wat aan hebben.
Zijn er vragen, stel ze gerust.
P.S. Ik heb geen aandelen
edit: Trocoxyl verandert in Trocoxil