Marjoleine schreef:Moeilijk, Gon.
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt.
Je man is slecht in berusten, he?
Inderdaad. Zal hij wel van zijn moeder hebben.
Nadat haar man was overleden zei ze een keer, omdat er weer een of ander formulier ingevuld moest worden, waarom heeft hij me in de steek gelaten? Ja duh, omdat hij dood ging denk dat hij zelf ook liever was blijven leven.
Heb het er al voorzichtig over met mijn man dat als het kwaadaardig is ik voor inslapen ben, maar hij wil daar niet aan. Nou zijn het mijn honden dus ik neem dan die beslissing, maar ja, heb natuurlijk ook wel met hem te maken.
Al denk ik wel dat ik mijn poot stijf houd. Heb zelf helemaal geen zin om eindeloos te blijven behandelen als het kwaadaardig is, vroeg of laat gaat ze toch dood.
Het is alleen maar uitstel. Ben ik niet zo voor.
Die paar maanden meer maakt me dan ook niet zoveel meer uit.
Laat ik maar hopen dat het gewoon een ontsteking is, maar betwijfel het, mij lijkt het dat als het ontstoken is ze toch pijn moet hebben, tenminste ik heb een ontstoken teen en als ik die stoot zit ik zowat tegen het plafond. Ik mag gewoon aan die bult zitten en ze wordt dan niet pissig tenminste als ik aan de gang zou blijven wordt ze wel pissig.
Net keek ik alleen maar naar haar en toen maakte ze al dat ze weg kwam ze heeft helemaal geen zin in al dat gedoe.