Ik hou ze de pillen voor de neus alsof het een snoepje is. Vreten ze het op dan is dat mooi meegenomen en anders gaat het gewoon achter in de keel. Even laten zitten, erachter (overheen) gaan staan, bek open en achterin laten vallen (of duwen). Brokje er achteraan en het leed is geleden

.
talithas schreef:Een gedoe dat het was. hij wou zich telkens omdraaien. En het knappe is dat hij nu niet boos of bangig tegen mij doet.

Hij is vroeger namelijk mishandeld en is daardoor soms bang voor mensen maar dus ondanks de nare ervaring niet voor mij.
ff offtopic
We hadden in een bonnen krant met kortingsbonnen een bon voor een gratis dierenarts consult. Wij gisteren erheen. hij eerst bang was hij eindelijk vrolijk komt de dierenarts eraan. Dat moet Billy zijn zij hij en als antwoord van Billy was een grom.
Hij herkende waarschijnlijk de witte jas van toen hij prikken kreeg.
Van hem kreeg ik de pillen. Hij zij gewoon laten eten. Maar dat gaat dus niet gewoon.
Ik neem aan dat je met die prikken bedoelt dat hij gevaccineerd is? Mag ik je dan het advies geven om de volgende keer sowieso 2 á 3 weken te wachten met het geven van dit soort pillen.
Wat Suzanne al zei, je kan niet iets doden wat er niet is, dus kan je beter ontwormen als je weet dat je hond wormen heeft. Het is en blijft een giftige stof die je in je hond duwt.
Daarnaast kan de combinatie inenting, ontworming of andere medicatie een trigger zijn voor het ontwikkelen diverse ziekten. Een inenting alleen al veroorzaakt een daling van de weerstand, verlaag je die weerstand nog meer door bv een wormenkuur, dan is je hond (nog) vatbaarder voor andere ziektekiemen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018