Ons Jack Russelltje van 8 jaar heeft sinds een aantal weken problemen met haar gezondheid. Ze wilde van de een op andere dag niet meer wandelen en ze waggelde en heeft een zwakke achterhand. Nadat er foto's zijn genomen is duidelijk te zien dat tussen sommige ruggewervels beduidend minder ruimte zit dan zoals het hoort.Waarschijnlijk hernia al dan niet t.g.v van artrose. Benchrust werd voorgeschreven,en af en toe een kort wandelingetje aan de riem. Het gaat met ups en downs,en ik maak me best zorgen over de toekomst van ons mormeltje. Ter ondersteuning geef ik haar Hills prescription diet J/D,en ik heb Smooth Locomotion gegeven maar daar ben ik even mee gestopt omdat ze diarree had. Ik heb begrepen dat de benchrust maar zo op kan lopen tot 6 weken. Als het dan nog niet beter gaat wil ik een second opinion. Ik weet dat geduld in dit geval een schone zaak is,alleen weet Dana dit niet,en ze is soms erg chagarijnig. Wel zie ik enige vooruitgang,maar het gaat niet snel. Ze heeft ook pijnstilling.
Heeft iemand ervaring met een hond met hernia/artrose,en hoelang heeft het uiteindelijk geduurd voordat er duidelijke vooruitgang was? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere hondeneigenaren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dana heeft rugpijn..
Moderator: moderatorteam
-
Danajack
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Re: Dana heeft rugpijn..
kijk eens op www.kreupeldier.nl
Bonnie heeft heel erg veel problemen met haar rug gehad, tot aan verlamming van de rechter achterpoot aan toe..
Sinds we bij Dr. Aharon geweest zijn, is ze pijn vrij en kan ze alles weer!
Bonnie heeft heel erg veel problemen met haar rug gehad, tot aan verlamming van de rechter achterpoot aan toe..
Sinds we bij Dr. Aharon geweest zijn, is ze pijn vrij en kan ze alles weer!
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Knoepie hier op het forum heeft ook erg goede ervaringen met dr. Aharon.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Danajack
- Vaste gebruiker
Daar heb ik idd al veel over gelezen,en als ik denk dat er meer nodig is dan rust overweeg ik zeker een rit naar Aharon,al is het wel erg ver bij ons vandaan. Ik moet zeggen dat Dana de laatste dagen best goed gaat,dus we gaan nog even zo door.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15