Wat fijn dat hij weer thuis is. Hopen dat ie elke dag weer een beetje lekkerder in zijn vel zit en alles zo snel mogelijk vergeet.
Die korte nagels zijn vrijwel zeker van het rondjes lopen wat hij heeft gedaan in de kennel. Mijn mechel heeft super korte nagels waaraan DA Kranendonk direct herkende dat het een hele drukke hond was, hij moest eigenlijk een operatie en een spalk maar Kranendonk voorzag direct problemen dóórdat hij die enorme korte nagels zag. En dat klopt als een bus, ondertussen na 4 jaar wordt hij eindelijk rustiger, maar hij was een enorme stresskip, altijd in beweging, broodmager en idd vaak ergens wel iets kapot, lip, oor, staart, teen, etc.etc. Dus ik denk idd dat het puur van de stress is geweest. Mikey stinkt trouwens ook altijd een uur in de wind als ik hem ophaal uit pension, ik kan me voorstellen dat die geur bij Macho ng veel erger opvalt omdat hij normaal gesproken in bed slaapt, dan ruiken ze juist meestal zo heerlijk, kleine Perrymans hier, ook een bedslaper heeft ook zo'n heerlijk luchtje van zichzelf, ik steek altijd mijn neus in zijn vachtje voor ik ga slapen.
En ik was ook 1 van degenen die zei dat ze in een laserasiel wel goed verzorgd worden. En dat zeg ik nog steeds, ben vermoedelijk ook 1 van de weinigen hier op het forum die er wel eens geweest is en die een laserasielhouder kent. Tuurlijk vind ik het heel erg sneu voor Macho dat hij zoveel stress heeft gehad, maar ik ben er wel van overtuigd dat het door de stress is gekomen en niet door slechte verzorging.
Maar nogmaals, geniet van elkaar en van je welverdiende vakantie, lekker tot rust komen allemaal.