Ik ook! Dat leest een stuk fijnerPemba schreef:Ik ookDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.

Moderator: moderatorteam
Ik ook! Dat leest een stuk fijnerPemba schreef:Ik ookDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.
Geen sorry, dat snappen we stiekem best wel. Ga nou maar genieten dat ie er weer is.macho-hayley schreef: En sorry dat het zo lang duurde maar ik moest nog een bult papierwerk invullen!
Groetjes!!
Frida, je gaat nu even een pb sturen naar het moderatorteam dat je daadwerkelijk verwijderd wil worden dan ga ik dat nu direct regelen...Frida van der Hoek schreef:Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
denk dat voor jou nu ook pas de grote klap gaat komen, je bent zo bezig geweest met reddingsacties en regelen al die tijd dat nu vast de reactie gaat komen.
zal best wel heftig zijn maar hij is in elk geval weer bij je.en dan zeggen: home is where the heart is...
![]()
DAT vind ik nou egoistisch en het bewijs dat ze alleen met zichzelf bezig is. Alles best maar vakantie gaat voor, hond vermagerd en onder de wondjes zoals je kan verwachten maar dat geeft niks, het is maar een hond en zij heeft het moeilijk hoor!!!![]()
Btw ik doe vreselijk mijn best om erafgeknikkerd te worden hier maar dat gebeurt gewoon niet, ze zullen wel stapelgek op me zijn of stiekum denken tsja, tis wel waar wat ze zegt en niemand weerlegt ook maar iets van wat ik zeg... De 'dames' beginnen te krijsen over van alles en nog wat behalve 1 normaal antwoord op mijn vragen; sex, drank en drugs is kennelijk het eerste wat ze te binnen schiet en ze weten op wonderbaarlijke wijze waar ik woon, wat ik verdien en mijn vriend ook, lachen wel!!!
En bijna allemaal mensen met herders hoewel... Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras....![]()
![]()
![]()
Macho is het grootste slachtoffer hier, alleen de naam al... whats in a name? Of wat hoop je voor hond te kweken als je hem al zo noemt, schoothondjes heten vaak kiss-kiss of zo... woehaaaaaaa nou trustuh lieffies, ik heb van jullie genoten! Ook namens mijn vriend btw.
Maar dan moet die trut niet gequote worden.. anders kan ik haar reacties nog zien.HillieS schreef:Ik ook! Dat leest een stuk fijnerPemba schreef:Ik ookDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.
me toPemba schreef:Ik ookDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.
Heerlijk! Hij heeft heel wat in te halen natuurlijk.macho-hayley schreef:hij ligt lekker in bed te slapen...dat was die nog niet verleerd haha
Home sweet Homemacho-hayley schreef:hij ligt lekker in bed te slapen...dat was die nog niet verleerd haha
macho-hayley schreef:hij ligt lekker in bed te slapen...dat was die nog niet verleerd haha
Word jij nou nooit eens helemaal doodmoe van jezelf?Frida van der Hoek schreef:Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
denk dat voor jou nu ook pas de grote klap gaat komen, je bent zo bezig geweest met reddingsacties en regelen al die tijd dat nu vast de reactie gaat komen.
zal best wel heftig zijn maar hij is in elk geval weer bij je.en dan zeggen: home is where the heart is...
![]()
DAT vind ik nou egoistisch en het bewijs dat ze alleen met zichzelf bezig is. Alles best maar vakantie gaat voor, hond vermagerd en onder de wondjes zoals je kan verwachten maar dat geeft niks, het is maar een hond en zij heeft het moeilijk hoor!!!![]()
Btw ik doe vreselijk mijn best om erafgeknikkerd te worden hier maar dat gebeurt gewoon niet, ze zullen wel stapelgek op me zijn of stiekum denken tsja, tis wel waar wat ze zegt en niemand weerlegt ook maar iets van wat ik zeg... De 'dames' beginnen te krijsen over van alles en nog wat behalve 1 normaal antwoord op mijn vragen; sex, drank en drugs is kennelijk het eerste wat ze te binnen schiet en ze weten op wonderbaarlijke wijze waar ik woon, wat ik verdien en mijn vriend ook, lachen wel!!!
En bijna allemaal mensen met herders hoewel... Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras....![]()
![]()
![]()
Macho is het grootste slachtoffer hier, alleen de naam al... whats in a name? Of wat hoop je voor hond te kweken als je hem al zo noemt, schoothondjes heten vaak kiss-kiss of zo... woehaaaaaaa nou trustuh lieffies, ik heb van jullie genoten! Ook namens mijn vriend btw.
Was het iets als reverse sneezing? Kan best te maken hebben met wat kennelhoest, de stress, zijn schorre keeltje, al dat geblaf.macho-hayley schreef:Macho begint net vanuit het niets ineens enorm een soort van te hyperventileren...schrok me helemaal wezenloos...kent iemand dit?
Stress?? Wat doet hij? Hijgen of geluid maken door zijn neus en vanuit zijn keel (lijkt het)macho-hayley schreef:Macho begint net vanuit het niets ineens enorm een soort van te hyperventileren...schrok me helemaal wezenloos...kent iemand dit?
Oh wat zal die hond lekker slapen vannacht.macho-hayley schreef:hij ligt lekker in bed te slapen...dat was die nog niet verleerd haha