Veel knuffels
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond in beslag genomen,wat nu... ik word niet vervolgd!
Moderator: moderatorteam
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Re: Mijn hond in beslag genomen,wat nu..Update Macho komt th
Veel knuffels
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
- Aantal honden: 2
hier ook een meelezer die nog niet had gereageerd. Super dat hij thuis is!!!! Lekker bij laten komen en rustig aan doen met het eten. Komt allemaal wel weer goed als hij weer even in zijn vertrouwde omgeving is!
Maar wat een dombo is die agente zeg. Onvoorstelbaar wat er is gebeurd. Ik weet niet of ik de puf nog voor zou hebben maar voor nu zeg ik dat ik dit toch even aan zou kaarten bij het bureau. Door haar nalatigheid heeft het voor Macho en voor jou onnodig lang geduurt! Maar nogmaals, dat zeg ik nu hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt hier geen puf meer voor hebt!
Sluit dit boek nu maar af en ga genieten van Macho!!!!
Maar wat een dombo is die agente zeg. Onvoorstelbaar wat er is gebeurd. Ik weet niet of ik de puf nog voor zou hebben maar voor nu zeg ik dat ik dit toch even aan zou kaarten bij het bureau. Door haar nalatigheid heeft het voor Macho en voor jou onnodig lang geduurt! Maar nogmaals, dat zeg ik nu hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt hier geen puf meer voor hebt!
Sluit dit boek nu maar af en ga genieten van Macho!!!!
- nikki
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Hier ook nog een meelezer!
Wat fijn dat hij weer heerlijk thuis is.Iedere dag las ik even hoe het nu ging en toen ik zag dat hij vanavond
thuis kwam maakte mijn hart een sprongetje.Vond het zelfs nog spannend om te lezen terwijl het nu al half negen is.
Genieten jullie samen maar lekker en laat hem lekker weer tot rust komen.
Groeten van een plaatsgenoot.
Wat fijn dat hij weer heerlijk thuis is.Iedere dag las ik even hoe het nu ging en toen ik zag dat hij vanavond
thuis kwam maakte mijn hart een sprongetje.Vond het zelfs nog spannend om te lezen terwijl het nu al half negen is.
Genieten jullie samen maar lekker en laat hem lekker weer tot rust komen.
Groeten van een plaatsgenoot.

- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Ach, wat sneu dat hij in die staat weer thuis moet komen. Maar dat komt allemaal goed, lekker rustig bijkomen, slapen, eten en dan komt het wel weer goed.macho-hayley schreef:snelle update...hij is thuis...behoorlijk vermagerd en allerlei wondjes....maar dat komt wel weer goed...filmpje werd hem niet het was te donker helaas..
Congrats!!
-
Frida van der Hoek
Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
denk dat voor jou nu ook pas de grote klap gaat komen, je bent zo bezig geweest met reddingsacties en regelen al die tijd dat nu vast de reactie gaat komen.
zal best wel heftig zijn maar hij is in elk geval weer bij je.
DAT vind ik nou egoistisch en het bewijs dat ze alleen met zichzelf bezig is. Alles best maar vakantie gaat voor, hond vermagerd en onder de wondjes zoals je kan verwachten maar dat geeft niks, het is maar een hond en zij heeft het moeilijk hoor!!!
Btw ik doe vreselijk mijn best om erafgeknikkerd te worden hier maar dat gebeurt gewoon niet, ze zullen wel stapelgek op me zijn of stiekum denken tsja, tis wel waar wat ze zegt en niemand weerlegt ook maar iets van wat ik zeg... De 'dames' beginnen te krijsen over van alles en nog wat behalve 1 normaal antwoord op mijn vragen; sex, drank en drugs is kennelijk het eerste wat ze te binnen schiet en ze weten op wonderbaarlijke wijze waar ik woon, wat ik verdien en mijn vriend ook, lachen wel!!!
En bijna allemaal mensen met herders hoewel... Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras....
Macho is het grootste slachtoffer hier, alleen de naam al... whats in a name? Of wat hoop je voor hond te kweken als je hem al zo noemt, schoothondjes heten vaak kiss-kiss of zo... woehaaaaaaa nou trustuh lieffies, ik heb van jullie genoten! Ook namens mijn vriend btw.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
gefeliciteerd met de thuiskomst van macho. dat magere komt vanzelf weer goed. dat zie je bij heel veel honden die in een asiel of pension hebben gezeten. geef hem zoveel mogelijk zijn rust want hij zal dagen nodig hebben om bij te tanken.
een hele fijne vakantie.
ellen
een hele fijne vakantie.
ellen
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
nee frida is een lekkere naam
je moeder zal wel een godsgruwelijke hekel aan je hebben gehad toen je werd geboren.. en waarschijnlijk nu nog
TS super dat macho weer thuis is
verwen hem maar goed 
je moeder zal wel een godsgruwelijke hekel aan je hebben gehad toen je werd geboren.. en waarschijnlijk nu nog
TS super dat macho weer thuis is

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Frida van der Hoek schreef:Btw ik doe vreselijk mijn best om erafgeknikkerd te worden hier maar dat gebeurt gewoon niet, ze zullen wel stapelgek op me zijn of stiekum denken tsja, tis wel waar wat ze zegt en niemand weerlegt ook maar iets van wat ik zeg...
je hoeft niet vreselijk je best te doen , zoals al eerdere keren gezegd
je MOET een pb doen naar de modjes en je bent weg
maar dat doe je niet
Fenneke en Baloe

- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.
- dagmar88
- Zeer actief
VerstandigDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.
Wat enorm fijn dat Macho weer thuis is!
Over een paar dagen gaat het vast stukken beter.
Houd je ons verder op de hoogte?
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Wat fijn dat hij weer thuis is! En tjee... Wat heftig dat hij onder de wondjes zit en zo is vermagerd. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden mijn hond zo terug te krijgen, niet wetende wat er allemaal met hem is gebeurd. Ik hoop dat hij snel helemaal opknapt. 
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Frida van der Hoek schreef:Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
denk dat voor jou nu ook pas de grote klap gaat komen, je bent zo bezig geweest met reddingsacties en regelen al die tijd dat nu vast de reactie gaat komen.
zal best wel heftig zijn maar hij is in elk geval weer bij je.en dan zeggen: home is where the heart is...
![]()
DAT vind ik nou egoistisch en het bewijs dat ze alleen met zichzelf bezig is. Alles best maar vakantie gaat voor, hond vermagerd en onder de wondjes zoals je kan verwachten maar dat geeft niks, het is maar een hond en zij heeft het moeilijk hoor!!!![]()
Btw ik doe vreselijk mijn best om erafgeknikkerd te worden hier maar dat gebeurt gewoon niet, ze zullen wel stapelgek op me zijn of stiekum denken tsja, tis wel waar wat ze zegt en niemand weerlegt ook maar iets van wat ik zeg... De 'dames' beginnen te krijsen over van alles en nog wat behalve 1 normaal antwoord op mijn vragen; sex, drank en drugs is kennelijk het eerste wat ze te binnen schiet en ze weten op wonderbaarlijke wijze waar ik woon, wat ik verdien en mijn vriend ook, lachen wel!!!
En bijna allemaal mensen met herders hoewel... Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras....![]()
![]()
![]()
Macho is het grootste slachtoffer hier, alleen de naam al... whats in a name? Of wat hoop je voor hond te kweken als je hem al zo noemt, schoothondjes heten vaak kiss-kiss of zo... woehaaaaaaa nou trustuh lieffies, ik heb van jullie genoten! Ook namens mijn vriend btw.
Ik zeg het niet snel maar wat ben jij een zeikerd. Verschrikkelijk zeg.
Macho zal het vast wel fijn vinden om op vakantie te gaan. Zijn baasjes zijn dan ook lekker ontspannen dus gaat vast goed komen. Prettige vakantie en fijn dat Macho weer thuis is.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Contacteer:
Tsja gelukkig weet het vrouwtje nog altijd het beste wat goed is voor haar hond...en dat lijkt me niet de stress van die vuurwerkbommen hier want zelfs nu ondanks dat hij moe is vliegt hij telkens overeind als er weer zo'n enorme knal klinkt.

- Hayleycopter
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Greyhound x Whippet , Swiffer
Wat fijn dat Macho weer lekker thuis is! Ik hoop dat hij snel weer de oude is! 
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
Groetjes Nen, en een poot van Falera.
Rust zacht mijn allerliefste Hayley..
26-05-2007 - 12-03-2018
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat fijn dat hij thuis is, maar wel vaag zoals hij gebracht word.
Dat magere is heel "normaal"bij sommige rassen, veel mechelaars en bijv. dobers hebben dat als ze lang in de kennel zitten in een pension/asiel.
Dat komt echt door de stress,dat komt thuis snel weer goed.
De wondjes zullen waarsch.komen door tegen de kennelmuren aan te springen of door het liggen tegen de harde grond.
Geef hem maar veel knuffels.

Dat magere is heel "normaal"bij sommige rassen, veel mechelaars en bijv. dobers hebben dat als ze lang in de kennel zitten in een pension/asiel.
Dat komt echt door de stress,dat komt thuis snel weer goed.
De wondjes zullen waarsch.komen door tegen de kennelmuren aan te springen of door het liggen tegen de harde grond.
Geef hem maar veel knuffels.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Jij weet inderdaad wat het beste is voor jouw hond!
Geniet er van dat hij weer thuis is, en rust samen lekker uit van alle stress van de afgelopen tijd!!
Geniet er van dat hij weer thuis is, en rust samen lekker uit van alle stress van de afgelopen tijd!!

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
als jij nou fijn je eigen onzin gebruikt en niet mijn berichtje misbruikt om een van je minderwaardige belachelijke punten te maken lijkt me dat bijzonder prettig.Frida van der Hoek schreef:Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
zal best wel heftig zijn maar hij is in elk geval weer bij je.en dan zeggen: home is where the heart is...
![]()
DAT vind ik nou egoistisch en het bewijs dat ze alleen met zichzelf bezig is. Alles best maar vakantie gaat voor, hond vermagerd en onder de wondjes zoals je kan verwachten maar dat geeft niks, het is maar een hond en zij heeft het moeilijk hoor!!!![]()
En bijna allemaal mensen met herders hoewel... Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras....![]()
![]()
![]()
ik zal overigens de dag zegenen dat ze je inderdaad van dit forum afknikkeren, als ik er iets over te zeggen had was dat al lang gebeurd.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Lezen is nog steeds niet je sterkste punt he?Frida van der Hoek schreef: Niet iedereen is van de herdershonden kennelijk; grappig dat iemand hier met een mechelse herder op een ander topic (wat word je volgende ras?) schrijft dat ze never nooit meer een mechelaar wil maar een makkelijker ras.... :

Groetjes Marja
- Turrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Contacteer:
macho-hayley schreef:snelle update...hij is thuis...behoorlijk vermagerd en allerlei wondjes....maar dat komt wel weer goed...filmpje werd hem niet het was te donker helaas..
Jieeehoeeee..... Ben zo blij!
- Mirella
- Zeer actief
ik heb ook nog niet gereageerd maar wel elke dag in spanning meegelezen,ben superblij voor je dat macho er weer is! hoop dat hij snel weer zichzelf wordt en weer een gelukkige hond wordt.sterkte met het verwerken van dit alles,want dat zal wel even nodig hebben.dikke knuffel voor jullie beiden
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
@ frida
viewtopic.php?f=5&t=28656
In bovenstaand topic kun je alle moderators vinden. Vervolgens druk je onder een van hun berichtjes op de knop pb, die met die poppetjes er bij. Even een berichtje tikken naar je favoriete mod en je bent klaar. Ik denk dat bijvoorbeeld Malinois best even de moeite wil doen om je te verwijderen. Succes he.
viewtopic.php?f=5&t=28656
In bovenstaand topic kun je alle moderators vinden. Vervolgens druk je onder een van hun berichtjes op de knop pb, die met die poppetjes er bij. Even een berichtje tikken naar je favoriete mod en je bent klaar. Ik denk dat bijvoorbeeld Malinois best even de moeite wil doen om je te verwijderen. Succes he.
Laatst gewijzigd door Lothian op 29 dec 2011 21:07, 3 keer totaal gewijzigd.

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Nee, dat is niet ideaal...macho-hayley schreef:Tsja gelukkig weet het vrouwtje nog altijd het beste wat goed is voor haar hond...en dat lijkt me niet de stress van die vuurwerkbommen hier want zelfs nu ondanks dat hij moe is vliegt hij telkens overeind als er weer zo'n enorme knal klinkt.

- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Contacteer:
Jaa we gaan naar een vuurwerkvrij park...volgens mij is er daar maar een van in Drenthe dus dat zou best eens kunnen 

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Ach, het meissie en haar maatje peanutbrain balanceren op het randje, hoor. Nog héél even......renee-uk schreef:als jij nou fijn je eigen onzin gebruikt en niet mijn berichtje misbruikt om een van je minderwaardige belachelijke punten te maken lijkt me dat bijzonder prettig.Frida van der Hoek schreef:Daarom vind ik het zo zielig dat ze meteen weer met hem gaat lopen slepen, op vakantie, ja das echt noodzaak en fijn voor de hond...renee-uk schreef:laat hem eerst maar bijkomen ik had al wel zo'n vermoeden dat ie helemaal op zou zijn
![]()
![]()
![]()
ik zal overigens de dag zegenen dat ze je inderdaad van dit forum afknikkeren, als ik er iets over te zeggen had was dat al lang gebeurd.
Fijn dat Macho weer thuis is! De rust zal hem goed doen. Hij zal vast weer snel de oude zijn! Ik hoop dat jullie heerlijk gaan genieten straks in het park. Verwen hem maar lekker!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
pepim
- Zeer actief
Wat fijn dat hij weer thuis is, het komt vast allemaal goed

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
Mieke2
- Actief
nou, ik hoop dat jullie daar allemaal even tot rust kunnen komen en wat kunnen loslaten van alle stress.
ik kan me jouw dubbele gevoel wel voorstellen, enerzijds ontzettend blij dat hij terug is en anderzijds doet het gewoon pijn als je bedenkt wat hij de afgelopen maand heeft doorgemaakt.
zorg maar lekker voor hem en zorg daarnaast ook een beetje voor jezelf, want ook voor jou was het een heftige maand.
het is nu tijd om met z'n allen te herstellen van deze vreselijke nachtmerrie.
wij hopen van harte dat jullie er allemaal overheen komen en dat Macho straks weer die vrolijke hond is die hij altijd was.
ik kan me jouw dubbele gevoel wel voorstellen, enerzijds ontzettend blij dat hij terug is en anderzijds doet het gewoon pijn als je bedenkt wat hij de afgelopen maand heeft doorgemaakt.
zorg maar lekker voor hem en zorg daarnaast ook een beetje voor jezelf, want ook voor jou was het een heftige maand.
het is nu tijd om met z'n allen te herstellen van deze vreselijke nachtmerrie.
wij hopen van harte dat jullie er allemaal overheen komen en dat Macho straks weer die vrolijke hond is die hij altijd was.
-
monique1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
O wat heerlijk dat Macho thuis is, lees al een tijdje mee. Dikke knuffels voor jullie 
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat enorm fijn dat Macho weer thuis is
Frida, wat ben jij enorm verknipt zeg, een naar, zielig typje ben je. Dat ze jou nog nooit opgesloten hebben bewijst maar dat er veel mis is in Nederland...Bah!
Frida, wat ben jij enorm verknipt zeg, een naar, zielig typje ben je. Dat ze jou nog nooit opgesloten hebben bewijst maar dat er veel mis is in Nederland...Bah!
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ik ookDebbieZ schreef:Ha, eindelijk die negeeroptie gevonden.