ahh wat lief..ben helemaal gek van Marco dus dit is nu wel een bijzonder nummer....yvonne dl schreef:'Hier alvast voor jullie..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond in beslag genomen,wat nu... ik word niet vervolgd!
Moderator: moderatorteam
- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Mijn hond in beslag genomen,wat nu..Update Macho komt th

-
- Zeer actief
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik hoop dat hij zo blij is dat hij thuis is dat dat die weken daar zal overstemmen!Het enige rare is dat ik niet weet wat er daar is gebeurd...ik ben zo gewend dat ik elke dag in zijn leven heb meegemaakt en daarom in vrijwel alle situaties weet hoe hij zal reageren, maar goed we blijven gewoon positief en ik doe er alles aan om hem weer zichzelf te laten zijn....lieveheersbeestje83 schreef:Ik heb ook in stilte meegelezen en ben heel blij dat Macho weer thuis komt. Ik hoop dat hij, juist doordat hij zo graag bij jou is, geen gedragsverandering ten negatieve heeft opgelopen door de afgelopen afgezonderde weken.
Vind het wel heel eng dat het zo heeft kunnen escaleren (inbeslagname en zo) na 1 enkel incident zonder hele grote schade.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Wat een naar forumgedrag heb jij zeg,ik mag toch hopen dat je in het echt stukken leuker ben.Frida van der Hoek schreef:wat is tief? pfff leer toch eens netjes schrijven..... tief = afgeleidt van tyfus, nou zelf de rest doen ok?thom schreef:Frida, wat doe je eigenlijk nog op dit forum, tief toch eens een eind op..![]()
veel plezier met rellen in je achterbuurt dit weekend! vergeet je hond niet mee te nemen, zijn ze gek op, beetje vuurwerk

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Mijn hond in beslag genomen..wat nu...
Ja, ze woont vast in Blaricum en shopt in de PC HooftstraatAriane schreef:Waar woon jij eigenlijk? In de duurste buurt van Nederland?Frida van der Hoek schreef: Ik heb al eens iets geroepen over sloppenwijken, blijf niet aan de gang.. tsjongejonge wat een taal! Het is trouwens Rot op, niet rotop. Staat een beetje ehmm... dom. Cursusje ook maar???
Mens, hoe verzin je het

Nu blijkt dat je ongelijk had wat betreft Macho ga je zitten zieken over taalgebruik om toch nog ergens je gelijk te halen?Frida van der Hoek schreef:wat is tief? pfff leer toch eens netjes schrijven..... tief = afgeleidt van tyfus, nou zelf de rest doen ok?thom schreef:Frida, wat doe je eigenlijk nog op dit forum, tief toch eens een eind op..![]()
veel plezier met rellen in je achterbuurt dit weekend! vergeet je hond niet mee te nemen, zijn ze gek op, beetje vuurwerk

@ Ts: gefeliciteerd met het terugkrijgen van Macho! Hopelijk een rustige jaarwisseling op het vakantiepark in Drenthe!

-
- Zeer actief
Ik opper het nooit, maar kunnen we niet iemand echt wegsturen van het forum?
Nee?
Okay, dan lijkt het me het beste als iedereen die persoon in de negeer zet; letterlijk EN figuurlijk.
Suzanne
Nee?
Okay, dan lijkt het me het beste als iedereen die persoon in de negeer zet; letterlijk EN figuurlijk.
Suzanne
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Nog eventjes, gelukkig tikt de klok steeds verder............

- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
Top!
Lekker straks je hond gewoon weer thuis,waar hij hoort!!
Geniet van elkaar!

Lekker straks je hond gewoon weer thuis,waar hij hoort!!

Geniet van elkaar!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Ben nieuw hier en heb dit mee gelezen....Ben blij voor jullie dat hij vanavond weer thuis komt. Geniet ervan.
Fijn dat er mensen positief reageren.
Die ene.....ach, sommigen weten niet beter en hebben er geen of weinig verstand van.
Zeker qua vuurwerk en schotvast vergelijken...Onze vorige boef was echt schotvast maar door blikseminslag doodsbang voor onweer en vuurwerk...kan dus absoluut niet vergeleken worden.
Fijn dat er mensen positief reageren.
Die ene.....ach, sommigen weten niet beter en hebben er geen of weinig verstand van.
Zeker qua vuurwerk en schotvast vergelijken...Onze vorige boef was echt schotvast maar door blikseminslag doodsbang voor onweer en vuurwerk...kan dus absoluut niet vergeleken worden.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik denk dat hij voornamelijk heel erg moe ismacho-hayley schreef:Ja ik hoop dat hij zo blij is dat hij thuis is dat dat die weken daar zal overstemmen!Het enige rare is dat ik niet weet wat er daar is gebeurd...ik ben zo gewend dat ik elke dag in zijn leven heb meegemaakt en daarom in vrijwel alle situaties weet hoe hij zal reageren, maar goed we blijven gewoon positief en ik doe er alles aan om hem weer zichzelf te laten zijn....lieveheersbeestje83 schreef:Ik heb ook in stilte meegelezen en ben heel blij dat Macho weer thuis komt. Ik hoop dat hij, juist doordat hij zo graag bij jou is, geen gedragsverandering ten negatieve heeft opgelopen door de afgelopen afgezonderde weken.
Vind het wel heel eng dat het zo heeft kunnen escaleren (inbeslagname en zo) na 1 enkel incident zonder hele grote schade.
heb maar zo het idee dat ie al die tijd niet echt volledig heeft kunnen ontspannen.
maar dat is maar een gedachte van mij hoor, heb niks om het mee te staven.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater

Ga je het ons alsjeblieft ook vertellen??? Ik ben zooooo benieuwd

Neeltje
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben........................ Maar dan is hij in goede/lieve handen gelukkig en mag hij uitrusten op een veilig stekkie........renee-uk schreef:ik denk dat hij voornamelijk heel erg moe ismacho-hayley schreef:Ja ik hoop dat hij zo blij is dat hij thuis is dat dat die weken daar zal overstemmen!Het enige rare is dat ik niet weet wat er daar is gebeurd...ik ben zo gewend dat ik elke dag in zijn leven heb meegemaakt en daarom in vrijwel alle situaties weet hoe hij zal reageren, maar goed we blijven gewoon positief en ik doe er alles aan om hem weer zichzelf te laten zijn....lieveheersbeestje83 schreef:Ik heb ook in stilte meegelezen en ben heel blij dat Macho weer thuis komt. Ik hoop dat hij, juist doordat hij zo graag bij jou is, geen gedragsverandering ten negatieve heeft opgelopen door de afgelopen afgezonderde weken.
heb maar zo het idee dat ie al die tijd niet echt volledig heeft kunnen ontspannen.
maar dat is maar een gedachte van mij hoor, heb niks om het mee te staven.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Frida, ben je nu echt zo trots op jezelf. Je roept maar naar anderen dat ze goed moeten lezen maar misschien moet jij eens beter lezen.
Hoop voor jou dat je het nooit meemaakt dat je hond een kind bijt.
Macho speelde altijd met dat kind en met anderen kinderen.
Dat jou hond niet reageert als kinderen je honden pijn doet is alleen maar geluk hebben wat overigens niet wil zeggen dat het nooit kan gebeuren.
En waar heeft TS gezegd dat Macho iedereen bijt, hij heeft een keer iemand willen bijten die met een ijzeren staaf op TS afkwam, mag hopen dat mijn honden mij ook beschermen.
En dat de buurjongen heeft verklaard dat hij wel vaker gebeten is zal ook niet waar zijn anders had hij niet meer mee willen lopen met de honden, misschien hapt Macho wel graag in handen doen mijn honden ook tijdens het spelen met ze maar dat gaat heel zachtjes.
Hoop voor jou dat je het nooit meemaakt dat je hond een kind bijt.
Macho speelde altijd met dat kind en met anderen kinderen.
Dat jou hond niet reageert als kinderen je honden pijn doet is alleen maar geluk hebben wat overigens niet wil zeggen dat het nooit kan gebeuren.
En waar heeft TS gezegd dat Macho iedereen bijt, hij heeft een keer iemand willen bijten die met een ijzeren staaf op TS afkwam, mag hopen dat mijn honden mij ook beschermen.
En dat de buurjongen heeft verklaard dat hij wel vaker gebeten is zal ook niet waar zijn anders had hij niet meer mee willen lopen met de honden, misschien hapt Macho wel graag in handen doen mijn honden ook tijdens het spelen met ze maar dat gaat heel zachtjes.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Jaaaaaaaa, wij willen meejankenrenee-uk schreef:oh fijnmacho-hayley schreef:Mijn vriend gaat even een filmpje maken als hij thuiskomt...dus dan kunnen jullie allemaal meegenieten
kan nou al zeggen dat ik het dan niet droog zal houden

Hoe doe je dat?Suzanne123 schreef:Ik opper het nooit, maar kunnen we niet iemand echt wegsturen van het forum?
Nee?
Suzanne
-
- Zeer actief
Twee manieren:dicyvo schreef:Hoe doe je dat?Suzanne123 schreef:Ik opper het nooit, maar kunnen we niet iemand echt wegsturen van het forum?
Nee?
Suzanne
1. door als je in het topic leest op "profiel" van degene te klikken die je wilt negeren. daar kun je dan kiezen voor "toeveogen aan vijanden".
2. in je eigen profiel, maar dan moet je die persoon eerst opzoeken.
Manier 1 werkt het snelst

Suzanne
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Lijkt mij wel een strak plan.Suzanne123 schreef:Ik opper het nooit, maar kunnen we niet iemand echt wegsturen van het forum?
Nee?
Suzanne
Ennuhhhh, ik kijk uit naar het filmpje, ben benieuwd hoe hij reageerd (en hou even een zakdoek bij de hand denk ik

Geniet ervan!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik vermoed dat mijn buurjongen zich niet heel goed wist uit te drukken..en dat was wat ik bedoelde te zeggen met zijn achterstand. Hij verteld ook altijd tegen andere kinderen dat ze rustig moeten doen omdat Macho anders 'wild' wordt...en daar bedoelt hij echt niet mee dat Macho dan als een dolle stier achter ze aangaat.Ik weet ook dat hij problemen heeft met de waarheid...voornamelijk ook omdat zijn vader niet echt zachtzinnig met hun omgaat. Maar goed...uiteindelijk maakt het allemaal niet uit...er was ook nergens bewijs voor...
Nog maar heel even.....!!
Nog maar heel even.....!!

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Ik lees zo tussen de regels door dat hij vanavond alweer thuiskomt
Verder stel ik voor om mevrouw Van der Hoek in te zetten als gillende keukenmeid.

Verder stel ik voor om mevrouw Van der Hoek in te zetten als gillende keukenmeid.

Groetjes,
Sandra
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
[Sandra] schreef:Ik lees zo tussen de regels door dat hij vanavond alweer thuiskomt![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaa!!!![]()

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
TS ( sorry ik weet je echte naam niet) Probeer het zo rustig mogelijk te houden voor Macho, is moeilijk, snap ik donders goed hoor.
En als dat filmpje jammerlijk mislukt weten we hoe dat komt hahahaha
Heerlijk dat ie straks al thuiskomt zeg!!

Heerlijk dat ie straks al thuiskomt zeg!!

- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Geweldig dat Macho thuiskomt, ik ben superblij voor jullie!
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
Jaa ik weet dat dat beter is voor hem...ik was vrij rustig toen ik hem een maand geleden in de ambulance zette dus ik doe zeker mijn best het nu ook te zijn...gelukkig is mijn vriend vrij rustig dan kan hij me een schop onder mijn kont geven als ik me er niet aan hou haha...Kit schreef:TS ( sorry ik weet je echte naam niet) Probeer het zo rustig mogelijk te houden voor Macho, is moeilijk, snap ik donders goed hoor.
Heerlijk dat ie straks al thuiskomt zeg!!![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon nog nauwelijks bevatten dat ie straks weer lekker bij me op de bank zit...er zal in ieder geval genoeg te eten zijn al zijn vriendjes dachten waarschijnlijk dat hij uitgehongerd zou zijn

Ojaa Jacqueline heet ik haha

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Cleva schreef:Hoe laat komt ie?
Macho komt vanavond tussen half 7 en 8 thuis!!!

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
Ptje schreef:Ja frida is in de grond een goed mens (flink hard aanstampen)Ariane schreef:Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?![]()

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Uitgaande van het snelste tijdschema nog 3 kwartier 

- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
nou het zou over een kwartier al kunnen...maar de planner dacht dat hij rond 7uur hier zou zijn.....

- Ariane
- Erelid
Ik denk dan in Laren, dat is net iets sjieker.Branka schreef:Ja, ze woont vast in Blaricum en shopt in de PC HooftstraatAriane schreef:Waar woon jij eigenlijk? In de duurste buurt van Nederland?Frida van der Hoek schreef: Ik heb al eens iets geroepen over sloppenwijken, blijf niet aan de gang.. tsjongejonge wat een taal! Het is trouwens Rot op, niet rotop. Staat een beetje ehmm... dom. Cursusje ook maar???
Mens, hoe verzin je het![]()
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Oh, wat spannend! Ik denk dat dit aftellen spannender is dan over een paar dagen voor 2012...

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
Spannend hoor.macho-hayley schreef:nou het zou over een kwartier al kunnen...maar de planner dacht dat hij rond 7uur hier zou zijn.....