Denkt het niet......het beslag is mislukt... zuur gewordenMJ schreef:Niets anders te doen Frida ? Oliebollen bakken of zo ?

Moderator: moderatorteam
Denkt het niet......het beslag is mislukt... zuur gewordenMJ schreef:Niets anders te doen Frida ? Oliebollen bakken of zo ?
Laat je niet op de kast jagen en je verdedigen is al helemaal niet nodigmacho-hayley schreef:Macho is wel schotvast maar heeft een keer vuurwerk naar zich toegegooid gekregen..waar hij een wond aan over hield. Sindsdien is hij bang voor vuurwerk.
rotop mens, ik heb een schotvaste hond gehad die door zo'n kutjoch ineens als de dood was voor vuurwerk, onweer etc, tot aan zn dood aan toe...Frida van der Hoek schreef:Ja he? Ik vind het ook fijn voor haar hond, en nogmaals, hopen dat ze haar lesje geleerd heeft en niet met smoesjes over vuurwerk en een kwijte muilkorf begint mocht hij weer bijten van de 'schrik' want deze kans krijg je echt maar 1 keer, geloof het of niet..Ariane schreef:Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:[..]
Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond op![]()
(waarom istie ook al panisch voor vuurwerk vragen wij ons af, moet hij tegen kunnen, hoort ook bij de opvoeding en worden cursussen voor gegeven mocht je het verkeerd gedaan hebben. Als hij -net als mijn honden vroeger- gewoon doorloopt als er wat knalt vlak naast je kan je altijd nog gaan pakwerken, first things first...)
Precies, rondslepen dat beest, wordtie rustig van! Amen.malinois schreef:precies! eindelijk zelfkennisFrida van der Hoek schreef:Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingrenee-uk schreef:tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijkmalinois schreef:[..][..]
je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van
->Chanty<- schreef:Denkt het niet......het beslag is mislukt... zuur gewordenMJ schreef:Niets anders te doen Frida ? Oliebollen bakken of zo ?
Ik heb al eens iets geroepen over sloppenwijken, blijf niet aan de gang.. tsjongejonge wat een taal! Het is trouwens Rot op, niet rotop. Staat een beetje ehmm... dom. Cursusje ook maar???malinois schreef:rotop mens, ik heb een schotvaste hond gehad die door zo'n kutjoch ineens als de dood was voor vuurwerk, onweer etc, tot aan zn dood aan toe...Frida van der Hoek schreef:Ja he? Ik vind het ook fijn voor haar hond, en nogmaals, hopen dat ze haar lesje geleerd heeft en niet met smoesjes over vuurwerk en een kwijte muilkorf begint mocht hij weer bijten van de 'schrik' want deze kans krijg je echt maar 1 keer, geloof het of niet..Ariane schreef:Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:[..]
Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond op![]()
(waarom istie ook al panisch voor vuurwerk vragen wij ons af, moet hij tegen kunnen, hoort ook bij de opvoeding en worden cursussen voor gegeven mocht je het verkeerd gedaan hebben. Als hij -net als mijn honden vroeger- gewoon doorloopt als er wat knalt vlak naast je kan je altijd nog gaan pakwerken, first things first...)
Waar woon jij eigenlijk? In de duurste buurt van Nederland?Frida van der Hoek schreef: Ik heb al eens iets geroepen over sloppenwijken, blijf niet aan de gang.. tsjongejonge wat een taal! Het is trouwens Rot op, niet rotop. Staat een beetje ehmm... dom. Cursusje ook maar???
wat is tief? pfff leer toch eens netjes schrijven..... tief = afgeleidt van tyfus, nou zelf de rest doen ok?thom schreef:Frida, wat doe je eigenlijk nog op dit forum, tief toch eens een eind op..![]()
Ja, is dat zo? Misschien kan jij er eentje voor me opscharrelen. Jij woont er per slot van rekening tussenFrida van der Hoek schreef: Tut tut, niet zo jaloers meiske!!! Wie weet vind jij ook ooit nog eens iemand die om je geeft en niet alleen maar tegen je blaft, in sloppenwijken wonen toch ook mannen...
eigenlijk zou ik best wel om een hoekje willen kijken.freskin schreef: Fijn dat Macho vanavond thuis komt!Ik ben ook benieuwd hoe hij reageert!
ik zag het...... nadat ik gepost hadyvonne dl schreef:ja dat word druk dan ,haha dat zei ik ook al.
als de baas er maar bij is zal het een mechelaar een worst zijn waar hij is... maar ja dat snap jij niet waarschijnlijkFrida van der Hoek schreef:Precies, rondslepen dat beest, wordtie rustig van! Amen.malinois schreef:precies! eindelijk zelfkennisFrida van der Hoek schreef:[..][..]
Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van
niet nodig voor zo'n mokkel als jijFrida van der Hoek schreef:Ik heb al eens iets geroepen over sloppenwijken, blijf niet aan de gang.. tsjongejonge wat een taal! Het is trouwens Rot op, niet rotop. Staat een beetje ehmm... dom. Cursusje ook maar???malinois schreef:rotop mens, ik heb een schotvaste hond gehad die door zo'n kutjoch ineens als de dood was voor vuurwerk, onweer etc, tot aan zn dood aan toe...Frida van der Hoek schreef:[..][..]
Ja he? Ik vind het ook fijn voor haar hond, en nogmaals, hopen dat ze haar lesje geleerd heeft en niet met smoesjes over vuurwerk en een kwijte muilkorf begint mocht hij weer bijten van de 'schrik' want deze kans krijg je echt maar 1 keer, geloof het of niet..
Ja frida is in de grond een goed mens (flink hard aanstampen)Ariane schreef:Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?![]()
oh fijnmacho-hayley schreef:Mijn vriend gaat even een filmpje maken als hij thuiskomt...dus dan kunnen jullie allemaal meegenieten
macho-hayley schreef:Mijn vriend gaat even een filmpje maken als hij thuiskomt...dus dan kunnen jullie allemaal meegenieten
En ik doe gezellig mee hoor .renee-uk schreef:oh fijnmacho-hayley schreef:Mijn vriend gaat even een filmpje maken als hij thuiskomt...dus dan kunnen jullie allemaal meegenieten
kan nou al zeggen dat ik het dan niet droog zal houden