Misselijkheids aanvallen. Daar Indy het bij vlagen heeft en ik bij haar niet echt een link kan leggen waardoor het komt, lijkt Tara niet zo goed tegen kvv te kunnen. Ze was 2 weken geleden erg aan de diarree, ik dacht het goed te doen door groene worst van CB te geven (dit werkte bij mijn vorige honden als een trein...), maar het werd alleen maar erger, weer terug op natuurvoer, schoot ook niet op, uiteindelijk na een bak DLG (brok) begon ze weer op te knappen. Alles weer normaal, en toen om uit te proberen nog een keer groene worst, weer mis. Terug op DLG, weer in orde, en vandaag sinds een tijdje weer Darf (wat in het begin wel goed ging) en nu heeft ze zo'n misselijkheids aanval.
Wat ze doen: de hele vloer aflikken, slikken, kokhalsen (maar niet braken) en als ik nu naar buiten ga dan vreet ze de hele berm leeg aan gras. (Indy doet precies hetzelfde bij zo'n aanval). De vorige keer dat ze het had ben ik naar de DA gegaan, maar die kon niets raars vinden, en wist het eigenlijk ook niet. Ze heeft toen wel een prikje gehad tegen de misselijkheid.
Heeft iemand dit weleens meegemaakt?