Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Access to the web page was denied
You are not authorised to access the web page at https://ks5kfa.sn2.livefilestore.com/y1 ... stboom.jpg. You may need to sign in.
HTTP Error 403 (Forbidden): The server refused to fulfill the request.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
En nu? Misschien komt het omdat ik de foto's op mijn hotmail zet en van daaruit hier plaats? Jij woont toch in de UK, kun je dan wel alle plaatjes zien van iedereen want sommige sites zijn land gebonden, toch?
De mijne staat het hele jaar, 356 dagen per jaar...
Ik heb er dan ook een kerst-paas boom van gemaakt afgelopen pasen..
Ik zal straks even kijken naar de foto's van vorige week
Erg leuk om te zien, al die kerst-sferen!
In Frankrijk hebben we geen boom maar wel kaarsjes, lichtjes, kitsch en kunst, wat dingen uit de natuur. Nou ja, een bonte zooi. Past wel bij ons.
Mijn boom lijkt inmiddels wel een treurwilg.
Hij valt uit als de nete. M'n handen jeuken al een paar dagen om hem weg te halen maar ik wacht netjes tot de 27e.
Echt jammer, want hij was heel mooi. En hij is ruim 2½ meter, dus kan je nagaan wat een berg naalden er elke dag onder ligt. Er zijn al ballen spontaan van de takken gegleden omdat er geen naalden meer aan zaten.
Wat een leuk topic! Ik zal vanavond eens een foto maken, nu staat de zon erop en komt ie niet mooi uit. Erg leuk om te zien hoe ze allemaal zo anders zijn!