Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rendiergewei als kauwsnack?
Moderator: moderatorteam
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Rendiergewei als kauwsnack?
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Contacteer:
Oh en ik heb ze nu ruim al een jaar als kauwbot.
Ik doen met 2 honden meer dan een jaar met 3 botten van ca 12 cm.
Dus dan is 10 euro per bot niet duur...
Een geperste kauwstaaf is hier in 20 min op en die zijn ca 1,50 per stuk...
Nog meer goede dingen, het splinterd niet, tanden slijten er niet van, maar het is hart geneg dat ze flink moeten kauwen.
Het stinkt niet, vind ik ook erg fijn.
Ik doen met 2 honden meer dan een jaar met 3 botten van ca 12 cm.
Dus dan is 10 euro per bot niet duur...
Een geperste kauwstaaf is hier in 20 min op en die zijn ca 1,50 per stuk...
Nog meer goede dingen, het splinterd niet, tanden slijten er niet van, maar het is hart geneg dat ze flink moeten kauwen.
Het stinkt niet, vind ik ook erg fijn.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
- Aantal honden: 2
Ik vind 10 cm te klein 
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Ik zou wel interesse hebben in langere stukken (afhankelijk van de prijs). 10 cm vind ik veel te klein voor mijn honden. 
- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Ik heb twee bestellingen binnen, de drie kauwsnacks waarvan 2 large en 1 extra large uit Engeland van Puredog: (met blauwe labels)

En dan uit Amerika van antlerchews 3 x moose, 3x elk en 3x deer, allemaal in de maat large. De drie stukken moose kwamen van 1 stuk gewei, grappig!

En dan het resultaat na 2 avonden en 1 dag kauwen (ik had 1 moose, 1 elk en 1 deer van Antlerchews 'in de groep gegooid'):

Mijn honden zijn er erg blij mee, proberen steeds elkaars stuk af te vangen, dus er wordt op ieder stuk bij toerbeurt gekauwd.
Voor de totale bestelling uit Amerika was ik € 58,83 kwijt, inclusief verzenden, ik heb geen omzetbelasting hoeven betalen. Dus 6,55 euro per stuk.
Voor Engeland was ik € 40 kwijt incl verzending.
Beide bestellingen heb ik geplaatst op 1 december, betaald met paypal en ontvangen op 6 december, dus dat ging best vlot!
Tot dusver zijn mijn hondjes enthousiast, en ik dus ook!

En dan uit Amerika van antlerchews 3 x moose, 3x elk en 3x deer, allemaal in de maat large. De drie stukken moose kwamen van 1 stuk gewei, grappig!

En dan het resultaat na 2 avonden en 1 dag kauwen (ik had 1 moose, 1 elk en 1 deer van Antlerchews 'in de groep gegooid'):

Mijn honden zijn er erg blij mee, proberen steeds elkaars stuk af te vangen, dus er wordt op ieder stuk bij toerbeurt gekauwd.
Voor de totale bestelling uit Amerika was ik € 58,83 kwijt, inclusief verzenden, ik heb geen omzetbelasting hoeven betalen. Dus 6,55 euro per stuk.
Voor Engeland was ik € 40 kwijt incl verzending.
Beide bestellingen heb ik geplaatst op 1 december, betaald met paypal en ontvangen op 6 december, dus dat ging best vlot!
Tot dusver zijn mijn hondjes enthousiast, en ik dus ook!
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
- Echo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toy Poedel
- Aantal honden: 1
Als je weer zou bestellen, zou je dat dan bij Puredog of bij Antlerchews doen?
Ik heb overigens niks terug gekregen van de hertenboerderijen die ik gemaild heb.
Ik heb overigens niks terug gekregen van de hertenboerderijen die ik gemaild heb.
- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Ik heb met beiden nu goede ervaringen opgedaan. Maar antlerchews is dus wel goedkoper, hoewel het doorgaans een paar dagen langer duurt, die man was aangenaam verrast dat het nu al binnen was. Ik heb deze keer dus ook geen BTW betaald, ik weet natuurlijk niet of dat iedere keer gaat lukken. Prettig contact ook via de mail met antlerchews. En omdat ze meerdere soorten (eventueel ook met smaakje) aanbieden, zou ik volgende keer toch weer voor hen kiezen.
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
- Echo
- Zeer actief
Ohja dat is wel prettig, hopelijk hoef je nooit BTW te betalen.
Ik denk dat ik zelf wsl bij de Nederlandse webshop koop, ook omdat ik niet zulke grote nodig heb.
Denk je dat de antlerchews die je hebt bewerkt zijn met iets om ze lekkerder te maken voor de hond? Of zijn ze gewoon zo puur gewei?
Ik denk dat ik zelf wsl bij de Nederlandse webshop koop, ook omdat ik niet zulke grote nodig heb.
Denk je dat de antlerchews die je hebt bewerkt zijn met iets om ze lekkerder te maken voor de hond? Of zijn ze gewoon zo puur gewei?
- Prul
- Zeer actief
Wat ik heb is puur gewei, zonder toegevoegd smaakje.
- Echo
- Zeer actief
Okay ja dat is fijn om te weten 
Er was al een vraag in dit topic opgekomen of honden zoiezo wel van gewei houden. Sommige honden vinden het niks schijnbaar, maar dat deze voor jouw honden wel lekker zijn wil dus niet zeggen dat ze bewerkt zijn!
Er was al een vraag in dit topic opgekomen of honden zoiezo wel van gewei houden. Sommige honden vinden het niks schijnbaar, maar dat deze voor jouw honden wel lekker zijn wil dus niet zeggen dat ze bewerkt zijn!
- Prul
- Zeer actief
Twee van mijn drie honden vinden een nylabone ook leuk, de oude Labradordame heeft er nooit iets aan gevonden. De Berner pup en het Fransje zijn nu eenmaal enthousiaste kauwers!
-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Contacteer:
Op de site van Antlerchews staat nu dat ze geen nieuwe klanten aannemen. Ik heb bij Puredog besteld nu, ben benieuwd.
- Prul
- Zeer actief
- Prul
- Zeer actief
We zijn nu ruim een week verder, en de dames zijn nog steeds enthousiast. Moose is wat sneller op dan de rest. Maar ook aan de rest wordt enthousiast gekauwd, ze vermaken zich opperbest.
Ik heb nu van alles wat in huis liggen, ook die van puredog.
Ik ga proberen of de stukjes die te klein geworden zijn interessant bevonden worden door de hamster van mijn zoon's vriendin die hier woont (de hamster woont hier, niet de vriendin al lijkt het soms wel zo
)
Ik ben erg blij dat ik dit topic op het spoor gekomen ben, ik vind het echte aanraders!
Ik ga proberen of de stukjes die te klein geworden zijn interessant bevonden worden door de hamster van mijn zoon's vriendin die hier woont (de hamster woont hier, niet de vriendin al lijkt het soms wel zo
Ik ben erg blij dat ik dit topic op het spoor gekomen ben, ik vind het echte aanraders!
-
Tallie
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb nog steeds niks van Puredog, is al bijna 2 weken geleden besteld 
- Prul
- Zeer actief
Heb je wel bevestiging gehad per mail? En betaald vooraf met paypal?
Ik zou er zelf nog eens een mailtje tegenaan gooien, denk ik.
Ik zou er zelf nog eens een mailtje tegenaan gooien, denk ik.
-
Tallie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, betaald met PayPal en bevestiging gehad ook. Zal nog es mailen dan! Misschien is het met de post wat vertraagd, kerstdrukte, maar ik vind 2 weken toch wel flink lang.
-
Tallie
- Zeer actief
- Contacteer:
Na 2 weken en 1 ochtend zijn ze dan toch aangekomen en een groot succes!

- Prul
- Zeer actief
Dat is leuk om te horen, jouw honden net zo blij als die van mij! Super toch!
-
Tallie
- Zeer actief
- Contacteer: