Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rodi Exclusive gewonnen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Shooting Star
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Aantal honden: 1

Rodi Exclusive gewonnen

Ongelezen bericht door Shooting Star »

Zo, ik heb ook eens iets gewonnen: voor 500 euro kennelverpakkingen Rodi Exclusive :80: Maar ik heb maar 1 Jack Russell Terriërtje, dat met een worst van 200 gram al 2 dagen doet. Dus heb ik een mailtje gestuurd naar Rodi, of ze misschien nog een andere optie hadden. Nu kan ik dus kiezen: of de 500 euro kennelverpakkingen of voor 250 euro kleine verpakkingen en de rest wordt in de vorm van kennelverpakkingen geschonken aan een asiel van mijn keuze.

Op zich best een goede oplossing, maar ik heb geen flauw idee welke asiels goed zijn en welke niet (er schijnen soms nog wel eens misstanden voor te komen, toch?). Ik woon in de regio Zuidoost Drenthe, dus "ons" asiel is dan in Beilen, volgens mij, maar ik heb nog helemaal geen ervaring met dit asiel. Iemand van jullie misschien wel?

Of wellicht is iemand geïnteresseerd in het overnemen van de kennelverpakkingen, voor een leuk prijsje? Ik weet alleen nog niet hoe ze dat gaan doen met leveren, of er een vrachtwagen van Rodi komt voorrijden of dat ik het (in kleinere hoeveelheden per keer) kan bestellen in een winkel. Laat het iig maar weten als je interesse hebt :ok:
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Aantal honden: 2

Re: Rodi Exclusive gewonnen

Ongelezen bericht door Nawosh »

Leuk kerstpakket voor een asiel, goed idee! :ok:
Groetjes, Marjan
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Gefeliciteerd, wat een bult eten! :80: Wanneer wordt het geleverd? Misschien kun je een topic openen in de rommelmarkt hoek, wie weet kun je het verkopen en hou je er ook nog een leuk zakcentje aan over. ;) Wat betreft de asielen heb ik verder geen ervaring, wel leuk dat ze het aan een asiel willen schenken!
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Op zich een goede aktie dat ze ook een deel aan een asiel willen leveren. Alleen vraag ik me af of een asiel hier wel op zit te wachten :denken: . Voeren die wel versvoer? Volgens mij is het voor een asiel makkelijker om brokken te voeren.

Ik zou eerst navragen hoe ze dit willen leveren. Alles ineens of gedoseerd over een langere periode.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

volgens mij zijn veel asiels niet zo blij met kvv
Afbeelding
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

ik heb eventueel wel interesse, maar hangt wel af van de hoeveelheid die ik in 1x zou moeten krijgen. Volgens de site van zou het gaan om dozen van 12 kilo (8 worsten a 1,5 kilo) en zou het totaal om 150 kilo gaan. Verdomd duur spul dan om eerlijk te zijn, ik kom dan op 3,33 euro de kilo. Dat is nog duurder dan Carnibest enzo.....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Danielle schreef:ik heb eventueel wel interesse, maar hangt wel af van de hoeveelheid die ik in 1x zou moeten krijgen. Volgens de site van zou het gaan om dozen van 12 kilo (8 worsten a 1,5 kilo) en zou het totaal om 150 kilo gaan. Verdomd duur spul dan om eerlijk te zijn, ik kom dan op 3,33 euro de kilo. Dat is nog duurder dan Carnibest enzo.....
Die Rodi Exclusive is inderdaad een stuk duurder dan de gewone rodi, ook hele ander smaken, zoals fazant en konijn.
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Ik ben vrijwilliger in het asiel bij Groningen (Zuidwolde). Wij voeren wel eens een hond kvv, als dat beter past (onze kleine Beertje bijvoorbeeld, die best wel wat kan eten met zijn 70 kilo). Ik wil wel eens voor je vragen of zij blij zouden zijn met zoiets?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Asiel in Beilen of Stadskanaal is wel goed geloof ik...gewoon even een belletje doen!
LEUK dat jij gewonnen hebt hoor!
Ik heb me niet ingeschreven op de site; het zijn mijn collega's hahahaha
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

Pemba schreef:
Danielle schreef:ik heb eventueel wel interesse, maar hangt wel af van de hoeveelheid die ik in 1x zou moeten krijgen. Volgens de site van zou het gaan om dozen van 12 kilo (8 worsten a 1,5 kilo) en zou het totaal om 150 kilo gaan. Verdomd duur spul dan om eerlijk te zijn, ik kom dan op 3,33 euro de kilo. Dat is nog duurder dan Carnibest enzo.....
Die Rodi Exclusive is inderdaad een stuk duurder dan de gewone rodi, ook hele ander smaken, zoals fazant en konijn.
volgens de rodi site:

De complete maintenance lijn is beschikbaar in de kennelverpakking:

•Maintenance Chicken Complete
•Maintenance Chicken & Beef Complete
•Maintenance Turkey & Lamb Complete

oftewel gewoon redelijk simpel hoor, lijkt mij geen 3,33 euro per kilo waard....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

Asiel in Beilen is prima, tenminste wat ik van mijn zusje hoor want zij loopt er stage. Ze zullen er vast blij mee zijn. Ik zou er even heen bellen.
Maar wat leuk dat je t gewonnen hebt! Gefeliciteerd!
Afbeelding
Shooting Star
Actief

Ja, het is idd best duur. Maar ik vind het zelf erg goed voer, Ziva krijgt het nu ook al, afgewisseld met RopaDog.

De vraag is alleen, hoe we het dan van Drenthe naar Nieuwegein krijgen. Als je ervoor gaat rijden, is het voordeel al weer weg :U: Waarschijnlijk zal ik dan maar kiezen voor een deel schenken aan het asiel in Beilen, is gelijk een mooi kerstgebaar :engel: Mijn hondje kan wel toe met minder, met Rodi voor 250 euro doet ze al meer dan een jaar! :LOL:

Iedereen bedankt voor de reacties, goed om te horen dat het asiel in Beilen O.K. is. Dan kan mijn oma daar eens met een gerust hart gaan kijken voor een hondje :D

En ik ben uiteraard heel blij dat ik gewonnen heb :cheer: , ik win bijna nooit iets. En dan ineens, win je veel te veel... :cool2:
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes

Ongelezen bericht door Meike »

Ik vind Rodi Exclusive ook prima voer. Wat een hoop zeg!! Kan je het wel in de vriezer kwijt? Ik ken een vrijwilliger van asiel Beilen (die zelf ook versvoerder is), als je wilt geef ik haar telefoonnummer aan je, of bel ik haar zelf even.

Ik rijd regelmatig vanuit Westerbork naar Nieuwegein, wil best wat meenemen voor iemand! Met Kerst gaan we weer die kant op.
Shooting Star
Actief

Zo, het is geregeld. Ik heb gewoon het asiel in Beilen gebeld en Miranda was erg blij met een lading Rodi :ok: Dat krijgen ze dus als het goed is volgende week, op dezelfde dag dat de vertegenwoordiger mijn portie thuis komt brengen, vlak voor de kerst :cheer: Ik moet eerst zorgen dat ik ruimte krijg in m'n vriezer, de komende week eten we dus alleen maar diepvrieseten :mrgreen:
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)

Ongelezen bericht door kloesje »

Beilen voert inderdaad KVV of pens door/naast de brokken die zullen er wel blij mee zijn! :lol1:
Afbeelding
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes

Ongelezen bericht door Meike »

Shooting Star schreef:Zo, het is geregeld. Ik heb gewoon het asiel in Beilen gebeld en Miranda was erg blij met een lading Rodi :ok: Dat krijgen ze dus als het goed is volgende week, op dezelfde dag dat de vertegenwoordiger mijn portie thuis komt brengen, vlak voor de kerst :cheer: Ik moet eerst zorgen dat ik ruimte krijg in m'n vriezer, de komende week eten we dus alleen maar diepvrieseten :mrgreen:
Super!!
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Gefeliciteerd en een leuk kerstcadeau. :ok:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart

Ongelezen bericht door Tamara. »

Super geregeld en een leuke prijs! Mocht je nog rodi overhouden dan wil ik het eventueel wel overnemen :wink:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Fijn dat het zo geregeld kan worden!!
En wat een leuke prijs zeg!
Waar had je dat gewonnen? :mann:
Afbeelding
Shooting Star
Actief

HillieS schreef:Fijn dat het zo geregeld kan worden!!
En wat een leuke prijs zeg!
Waar had je dat gewonnen? :mann:
Ik volg ze op Twitter, al sinds de vorige keer dat ze zo'n pakket weggaven, dat was na de show in Leeuwarden. Ze geven dan zo'n pakket weg aan één van hun followers op Facebook of Twitter. Je hoeft er dus verder niks voor te doen, alleen followen en geluk hebben :ok:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Wat gaaf zeg!! En wat tof dat je het asiel een deel schenkt!! Super!!!

Mocht je er niet mee uit komen, dan was ik wel geinteresseerd in een beetje. Maar Tilburg is veel te ver weg he :(
RIP Cena :roos:
    Hutsje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Tamara. schreef:Super geregeld en een leuke prijs! Mocht je nog rodi overhouden dan wil ik het eventueel wel overnemen :wink:
    ik ook wel :ok:
    Afbeelding
    AnneMarie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Leuk zeg zo'n prijs en ook mooi om in deze tijd een asiel er blij mee te kunnen maken. Je zou een heel goed adresje moeten hebben die het graag willen hebben...

De prijs is inderdaad een beetje hoog, ik voer nu DARF, prachtig zuiver bio vlees, voor 3,24 per kg en dat is dan kleinverpakking. En daar moet je veel minder van voeren dan Rodi.

Maar leuke prijs, lekker eten voor je beestje! :cheer:
    Plaats reactie

Terug naar “Voeding”